2009-06-15

but i won't let this build up inside of me

mulla oli eilen rippijuhlat. naimalupa
tuli saatuu ja oli muutenki ihan kivat
pileet. lokalahdelle ois ehkä hiukan
tehny mieli sen jälkeen jatkamaan
mut ei mari tai ketään muu ihana
menny sinne (paitsi ella) ni en
menettänyt mitään elämiseni
kannalta todellisesti merkittävää.



















näytän seksikkäältä albassa.
säästän teijät muilta kuvilta,
koska niitä ei oikeestaan oo juur
enempää - ainakaan sellasia mitkä
ei ois mm tärähtäny tai muuten
vaan tosi edustuskelposia ♥

onpa mulla hc-olo (happoklupi!) ku
pistin napaan tollasen piikkikorun.
tosi kuumaa, tiedän. se ei oikeen
tykkää taas ku sörkin sitä niin paljon,
voisin rajoitella. mutku se on nii kiva :c

mä en tiedä mitä muuta mä oikein
jaksaisin kirjottaa. työpäivä oli pitkä
tänään, oon niin väsyny. kaheksan ja
puol tuntia, ainaki sitte saahaan paljon
rahaa, 42,5€ mikä tietää sitä et ruissirahat
on jo kokonaa tienattu ♥


mun tekis mieli värjätä hiukset takasin
mustaks muttakun rakastan tätäki väriä :o
eli ratkaisu lienee yksinkertainen, pidän
tämän mutta himoitsen salaa lähimmäiseni
hiustenväriä. suorastaan syntistä.

ootan tositosipaljon tulevaa tope-koodia.
tulispa kivaa. tai no tietenkin tulee, onhan
siellä kivoimmat ihmiset ketä mä toistaiseksi
maan päällä oon oppinut tuntemaan.

1 kommentti:

  1. mut mie en oo siel pileis jtn tää kertoo sen etten oo kiva ja mua ei siel kaivata 8)))

    ja kylmie äänessäki osaan olla josmie haluan.
    ja sellai moi.

    VastaaPoista