2009-06-20

melkein isona, melkein pienenä, melkein tulevaisuus / me ollaan melkein sekaisin siitä onnesta

hauskin juhannus ikinä, voin kertoo.
to-pe yö marin tykönä venyi pitkäksi,
mentiin vasta joskus kuudelta nukkumaan
kun eksyttiin internetin ihmeisiin ja
puhuttiin todellakin syvällisiä. herätys
oli kello varttia vaille kaksitoista
kun santerin piti lähteä. anyways,
pileet oli tosikivat ja uudestaan on
otettava joskus.

perjantaina sitten mentiin kentsun
(nimi muutettu) luokse ja jammailtiin
guitar heron tahdissa. toista kertaa
elämässäni soitin kyseistä peliä ja
olin mie ihan hyvä, omalla kauniilla
tavallani :--) ja tärkeintähän vaan
on että on kivaa, ei se että kuinka
hyvä on. joka tapauksessa, siitäkin
yöstä tuli kovin hieno ja syvällinen,
ainakin mun ja marin osalta. kentsu
ja neitsytvalinta vaan pelailivat
tietokonepelejä kun meillä oli herkät
keskustelut :< ei se kyllä haittaa
enää eikä haitannut silloinkaan, mua
korkeintaan huvitti ne kaksi kun ne
oli niin miehiä.

tänään iltapäivällä sitten kauheiden
youtubelaulantojen jälkeen jouduin
lähtemään kotiin. laulettiin muunmuassa
haloo helsinkiä ja pikku g:tä. katottiin
myös sweeney todd yhessä vaiheessa. mä
muistin että se ois ollu parempi
itseasias. mut eipä siinä mitään, onneks
en oo ehtiny hehkuttamaan sitä missään.

ens viikolla en todennäköisesti saa
mennä mihinkään, jos meinaan sinne
ruissiin kahden viikon päästä lähteä.
ei se mua kyllä haittaakkaan muuta
kuin ihan vähän vaan. joskus on hyvä
rauhottua kotona, vaikka nää viikon-
loput on tehnyt tästä kesästä jo mun
elämäni parhaan. kiitos siitä.

ihanaa kun telkkarista tulee taas
bumtsibumin uusintoja. nostalgista.


gaston on kuuma mies. päivän
naurut, kiitos tästä.

huomenna mie saan nukkua pitkään.
ensimmäinen sellanen aamu koko kesän
aikana. mä rakastan tätä lomaa silti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti