2009-07-07

hide from the mirror, the cracks and the memories

en jaksa kauheesti selittää että mitä tuli tehtyä
eilen koska eilen en kauheesti mitään mainitsemisen
arvoista tietääkseni tehnyt. olin kaupunkikahvilassa
töissä, jouduin yhen oksettavan henkilön tekstari-
ahdistelun kohteeksi siellä (tää ei oo ensimmäinen
kerta -.-) ja sitten, ehkä se tärkein, vaalensin
minu hiukset ettei tulis sävyeroa liikaa mun omaan
päähän ja pidennyksiin (värjään omat ja pidennykset
punaseksi niin ei ois kauheen jännä jos ois kirkkaat
pidennykset mut ihan tummapunaset omat hiukset ._.)
siinä se sitten näin lyhyellä oppimäärällä, ainiin
joo ja illalla sitten vielä etin ittelleni skodua
netistä ja löysin ihan söpön tällasen mut
se on kyllä aika vanha että tiedä häntä sitten.
suht halvalla kuitenkin lähtis, ihan okei väri ja suht
laadukas merkki, enää vaan tarvitaan oikeeta rahaa
millä tollasen sitten lunastais.

tänään oon kotikahvilassa 10-17, mitä luultavimmin
siis koneella koko tää aika mmm ♥ ei ole kauheesti
tekemistä täällä ainakaan näin aikasin aamupäivästä.


katottiin eilen niksun kanssa
vähän pasilaa taas vaihteeksi
:-------D kuolen tähän
juutuuppivideoon aina
viimeistään kun toi
kohta tulee. kuvaa voi
klikata suuremmaksi
niin näkyy ilme
ehkäkenties tarkemmin ♥


tänään pitäis nähdä netistä MJ'n hautajaisetkin.
haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta kattoa sitä,
minne se haudataan ynnämuuta tarpeellista tietoa
jota on sitte kiva selittää omille lapsille (ja
mähän tietenkin oon kuunteluttanut niille vauvana
niin paljon hyvää musiikkia tyyliin just michael
jackson ja the beatles) että niin sinne se MJ
haudattiin ja minä olin silloin femton år ja
elämä eessä ja nyt oon homssunen tantta kellä on
lapsia ou mai kaad. jännittävää.



ku en keksi muuta tähän loppuun ni katsokaa
kaverit pasilaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti