2009-08-02

and if you have to go, always know that you shine brighter than anyone does

äääyäh. minä en ole tehnyt mitään eikä minulla
ole mitään kerrotavaakaan sen myötä. jos vaan
yrittäis kuitenkin selittää jotakin pientä
kaunista näistäkin toimettomista päivistä ettei
minusta vain kukaan saa laiskanpuoleista kuvaa
sillä sitähän minä en tietenkään ole o.o

eli tosiaan, pari viikkoa tätä kesää enää jäljellä.
kauheeta, vielä pitäis ehtiä vaikka minne suuntaan
ja tehdä vaikka mitä. lauantaina teenkin vaikka
mitä sillä silloin on suuntana taas pileet (--:
joihin, marin blogia lainaten, eräs erittäin mukava
henkilö ei saavukkaan ja me taputamme karvaisia
ja karvattomia käsiämme yhteen koska näin kävi.
viikkoa ennen koulua sitten taas lähden helsinkiin,
päiväkin on jo tiedossa. ellan kultainen isä lupasi
majoittaa ainakin minut, mutta en sitten tiedä
miten kävisi jos yritettäisiin saada lisää seuraa,
joten siksi en paljasta teille mitään päivämääriä
koska kuitenkin haluisitte mun seuraani sinne mut
ette pääsekkää lol ♥

nyt myönnän asian joka saattaa nostattaa pienehköjä
naurunpyrskähdyksia suvaitsemattomampien kaverieni
keskuudessa; tilasin cdon.comista twilightin ja new
moonin pokkariversiot englanniksi ;ff mut hei, ne on
oikeesti hyviä ! ja halpojakin nuo oli, ilman posti-
kuluja sai ja 5.95 euroa kappale. khuuuuul.

en mä keksis kyllä enää yhtään mitään, voisin lopettaa
ja mennä syömään aamupalaa :c en ole vielä ehtinyt
sitäkään tehdä, kummallista. jajoojuu olen nyt töissä
en kai mä muuten tähän aikaan olisin hereillä o.o
huomenna saan taas nukuksia jos kaikki sujuu parhain
päin.

tää on niin turha merkintä eikun kirjotus että voin
kertoa vaikka senkin että demi.fi on jännittävä paikka
:----) oikeesti kyl ihan tyhmä mut siel on ihan kivaa
olla se ainut viisas siellä trollien ja vittuilijoiden
joukossa. tai ei ehkä ainut mutta kuitenkin, yksi
harvoista ketkä vastaa asiallisesti jos jollain on
asiallinen kysymys.

NYT MÄ MEEN SYÖMÄÄN HEIHEI NAUTTIKAA TAAS NÄISTÄKIN
TIEDOISTA JOTKA AULIISTI KANSSANNE JAOIN ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti