2009-11-28

Neiti takkutukka, lumpeenkukka, kompuroiva raitasukka



Käytiinpäs torstaina Ikeassa ja Myllyssä ostelemassa
juttuja. Mun piti kai ostaa joululahjoja, mutta kas
kuinka kävikään - ostin itselleni vaatteita ja puhdis-
tusgeeliä :d Ei se oikeastaan haittaa, käydään kuu-
lemma vielä ennen joulua ostelemassa joten ehdin
kyllä saada siskoille ja äidille lahjat. Omaa rahaa
en kuluttanut muuten melkein ollenkaan, äiti anto
siskolle avustusta joten automaattisesti antoi
myös mullekin vaikka mulla olisi omaakin ollut.
Ei se tietenkään pahitteeksi ollut :)


Eilen oli uskonnon koe, meni ihan hyvin. Osasin
asiat ja uskon että saan todistukseen numeroa
nostettua. Jouduin eilen myös terkkarille sen luok-
kiksen huolissaan olemisen vuoksi, muttei siitä nyt
sen enempää. Vähän vain vitutti ja vituttaa vieläkin.
Se mittasi verenpaineen kanssa kun sanoin äitin
tahtovan tietää mitä se oli, syke taisi olla 47 eli
aika alhainen. Kyllä se sieltä nousee varmasti.
Täytyy sanoa, että tälläisina hetkinä mä todella
kaipaan entistä luokanvalvojaa, se ei puuttunut
ihan joka asiaan. Mä en halua luokanvalvojaa,
joka kovasti yrittää olla mun äiti.


Tänään kotiuduin justiinsa Julialta. Meijän simssit
eli hienon elämän ja kuoli tänään, nyt ryhdytään 
pelaamaan niiden jälkikasvua eteenpäin. Jos siis
enää jaksan mennä sinne pelaamaan, meinaan sattui
eilen niillä ruokapöydässä sellainen välitapaus mistä
jäi vähän katkera ja pettynyt maku suuhun. Ehkä 
niiden äiti vaan oli huolissaan mutta hei oikeesti,
siinä oli niitä muitakin ihmisiä samassa pöydässä?
Ne oli vielä jotain ihan vieraita mulle, ja silti tää
menee vaan sanomaan että kohta sulla on joku
anoreksia. Ei niin pidä sanoa siinä tilanteessa.
Oisin ymmärtänyt jos se ois mulle tullut sanoon
saman ihan yksityisesti, oisin tajunnut et joo
sehän on oikeesti vaan huolissaan ja oisin ker-
tonu sille että ei huolta, ei se siihen mee. 
Mut ei. Jäi paha mieli, kiitos.


Onneks olen nyt kotona :> Ens viikolla ei tarvi
teoriaankaan mennä, vaan jonnekin niiden konsert-
tiin jossa mä en voi esiintyä koska totesin etten 
osaa niitä niiden piisejä mikä on todellakin hyvä. 
Pianotunti siis vaan pitää kärvistellä. Sitte
tiistaina on englannin koe, keskiviikkona äikkä...
Muista en tiedä, mutta joulukuukin alkaa ens
viikolla! Ihanaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti