2009-12-29

Pysy siinä suojana hipaisun päässä / Hengitä mun niskaan, en tarvii enempää

Kauheeta ku minun lukijat vaan lisääntyy, apua! Kivaa-
han tää on kun tietää että on joku ketä kiinnostaa, mut
yllätyin että niitä riittää näinkin monta o.o <3


 (ja pikoos oon niin itserakas yksilö ni laitan mun official
kaunisjaylpee-ilmeellä varustetun naamakuvan tähän <3)

Loma on menny tähän asti ihan täysin chillaillen, ottanu
rennosti ja nukkunu pitkiä yöunia, kattellu teeveetä siskon
kanssa ja datailtu vierekkäin. Eilen käytiin Raumalla ja löysin 
aivan ihanan __pinkin villatakin, rakastuin heti D: Sen lisäksi
hankin muutamat rintsikat sillä alko jo näyttää siltä että kaikki
rintsikat mun kaapissa on liian isoja tai jo niin moneen ottee-
seen nähtyjä ettei ne siks kelpaa mulle. Söin aapeeseellä
myös ihan älyhyvää lastenpitsaa ja kotona vielä päätin
repästä ja syödä joululahjaksi saadut piparit <3 Oli muuten
ensimmäiset piparit koko jouluna, unohdinkin miten hyvältä
normi joulupipari maistuu.


Tänään jatketaan samalla rennolla linjalla kunhan sisko vaan
saapuu kaverin luota, se pyys mua tekemään sille pitsaa 

mutten jaksa joten saa tyytyä dippivihanneksiin ja suklaaseen
jos jotain tarvitsee >: Tätä samaa tulee jatkumaan loman
loppuun asti joten en tiedä onko järkevää ees tulla kirjoittele-
maan tänne mitään. Tai no vitut, tuun silti :D Mut tosiaan,
ehkä koulujen alkaessa rupee taas tulemaan enemmän aihet-
taki tähän kirjotteluun. Aihetta tulis jo nyttenki jos vaan
viitsisin käyttää kameraa ja kuvailla juttuja ja pistää
niitä tänne mut no can do, laiska nainen <3


Ylihuomenna kun muut pilettää jossain päin kaupunkia
ni meikä on joko äitin ja äitin kavereiden kanssa kotona tai
sitten poissa kaupungista äitin ja sen kavereiden kanssa. 
Kauheeta tekstiä ja äiti-sanan liikakäyttöä, myönnän. Mulle
on suotu kolme mansikka-lime siideripulloa, joissa on puoli
litraa tavaraa per yksi o.o En oikeen koskaan oo ollut niitä
alkoholin perään-ihmisiä (paitsi viime kesä krhmm, oi sitä
__villiä rajojensa koettelua ja fiilinkiä) joten en välttämättä
tule juomaan noitakaan. Saapi nähdä, on tuohon uuteenvuo-
teen kuitenkin vielä kaksi päivää. 



Ainii, tein muuten lupauksen!
Ensi vuosi on pyhitetty itsensä rakastamiseen, siis yritän
ihanihanihan tosissani alkaa rakastaa itseäni ja näin. Tiiän
että ihan joka päivä se ei täydellisimmänkään itsetunnon
omaavalta onnistu koska jokasellahan on näitä bad face day
ja bad hair day ja masu näyttää isommalta tänään-päiviä,
mut emmä aio ottaa niistä stressiä. Ne on ihan normaaleja
mut se kaikkein tärkein on yleiskuva että mä oon hyvä just
näin. Ja että mun jenkkikset on oikeesti hirmu söpöt <3

4 kommenttia:

  1. No paraski puhuja! Ite oot, kaunis paremminki. Plus haluan samanlaisen hiuspehkon ko sulla. Kaduttaa kun menin leikkaan omani. :P

    VastaaPoista
  2. Voi että kun oot kaunis!♥

    Ja taas joku jolle oon katkera huulikorusta, kun ne eivät mun nassuun oikeen sovi. :<

    and ur bones ♥

    VastaaPoista
  3. Haha arvasin että alatki kohta valittaan hamppuisuutta o.o Mulla ei oo koskaan kuivunu hiukset hampuksi saakka, mut mun mielestä hampputukka on just niin söpösti hippi että kelpais mullekki :D vaikka luuultavasti vähän inhottava hoitaa jne.

    VastaaPoista
  4. Jep, mieki joskus unelmoin niistä mutta se olikin vain ohimenevä vaihe. Tehtiin about pari vuotta sitte kaverin kans itte rastat ja ne oli kyllä kieltämättä kivat mutta kyllästyin, onneks ne sai vielä auki... :D Meni tukka vähän huonoon kuntoon kyllä sen jälkeen. :D

    VastaaPoista