2010-02-21

On paratiisi meillä täällä näin / Vaan ei aina kaikki koe sitä näin

Viime aikoina on iskeny ihan älytön osteluhimo kaikkeen
kosmetiikkaan ja härpäkkeisii mut oikeestaan kaikkein eniten
vaatteisiin. En oo pitkään aikaan päässy shoppailemaan ja
se alkaa vaatia veronsa, tekis melkeen mieli ostaa jokanen
nettikauppa tyhjäksi viattomalla Visan vilautuksella mut 
tulisin kuitenki katumapäälle kun omistan tän ajoittain piilek-
sivän ja ajoittain esille työntyvän pihin puolenkin. Toisaalta
toi pihianni ei sais nyt valittaa ollenkaan sillä hätä ON todel-
linen, mä ihan oikeesti tarvin kaikkee vaatetta ja juttua ihan
perustopeista alkaen kun suurinpiirtein kaikki ihanuudet mun
kaapissa roikkuu persiistä tai tisseistä :c Selailinpa siis aikaa
tappaakseni tossa hooämmää ja calirootsia, löytyi kivasti
kesävaatteita joista suurimman osan on pakko päätyä mun
vaatekaappiin tai mä sanon että mur.

Mun kesälook tulee olemaan niiin cool etten itekään usko,
kattokaa nyt vaikka!

 

Calirootsilta ihan täydelliset farkut, okei nää tahtoisin 
kyllä jo ennen kesää kun mulla on farkutkin aika vähissä
mut pistän silti tähän yhteyteen, ei nuo ois kalliitkaan kun
apaut 20 euroa plus sit tietenkin mahdolliset toimituskulut
ja pankkimaksut mitälieneekään entiedä. Tahtoisin♥


 
  
  
  

Nää on sitten tätä perusvaatekategoriaa, uusia kivoja
toppeja ja perusneuletakki (tarviin muuten yhen harmaanakin,
tuli vasta nyt mielee) plus perusmusta huppari jollaista en oo
omistanu sitten viime vuoden toukokuun jolloin hukkasin sen
KAMPISSA ku shoppailtiin Ellan kaa niin tunteella. Toi pampero-
toppi on ihan älysöpsä ja oon katellu sitä monenmonta kertaa
hooämmällä Turussa mut koskaan ei oo muka ollu tarpeeks
rahaa, höh. Vielä mä sen ostan!


 
  

Nyt alkaa jo näyttää suht vaaralliselle monen mielestä
varmaan, ootte sillain OMG mitä se ajattelee ulkon on miinus
miljoonasataviissataa ja toi haluu shortsit ja vesirajahameen!
Siskoset rakkaat, se tosiasia on toki olemassa että oon ihan
älytön vilukissa mutta mä niiiin toivon että kesällä tulis sen-
tään kunnolla lämmintä että voisin kerrankin elämässäni repästä
ja pukeutua korkeevyötäröiseen hameeseen (pelkkä ajatuskin
saa mut hymyileen, aah kesä ja jätskii ja kellohame jajaja ♥_♥)
ja sittenku pitää pitää paikat tarkemmin piilossa ni shortseihin.
Mulla ei oo oikeestaan koskaan ollu noin lyhyita shortseja joten
niiden käyttö vaatii luultavasti radikaalia totuttelua, farkku-
shortseissa sitten sipulitöitä kivasti teen Heinäisissä ja poltan
reisiini somat rusketus_rajat, ja sitte valitan miten näytän sil-
tä että oon käyttäny isän poksereita koko kesän. No can do,
mä AION pukeutua shortseihin ja kellohameeseen tänä 
kesänä (en tietenkään yhtä aikaa muttaniin), tää 
ois niinku lupaus.

  
  
  
  
  
Ja jos nyt kesällä ei tulis sittenkään mitään älyhelteitä
niin aina mä voin turvautua kolmiin sukkahousuihin päällekkäin,
ne kun on todistettu ihan toimivaks vaihtoehdoks näin pakka-
sellakin. Tarvin monet eriväriset sukkikset ku ei noiden ihon-
väristen kanssa tuu ku paha mieli, jotai väriä tähän elämään.
Kukkalegginssit oli käsittääkseni lastenpuolelta mut samapa
tuo, tykästyin kauheesti heti ku näin ne siinä katalogissa eikä
ne ees maksanu paljoa, oisko joku seittemän euroa. Niiden
kanssa tyksisin käyttää jotain tyyliin nahkatakkia ja iisoa yksi-
väristä paitaatunikaamikähänon ja pilottilaseja, oisin
isosti khuuul ja jotku maiharit siihen vielä ni oisin vielä 
koolimpi mut ne maksaapi suht paljon joten uskon et balleri-
nat ajais saman asian, tossa on nyt kahet kun en millään osan-
nu päättää kummat on kivemmat. Jos repäsenki ja hommaan
molemmät, ähäähä ovelaa! Viisauksia täältäpäin, kuulkaa nyt.


 
  
  
Ja viimesenä (ja tietenkin vähäisimpänä, mitä oikeen
luulitte) asusteita jotka näyttää oikeestaan hirmu tylsille
kun on mustia, siellä oli noita laseja turkoosinakin ja mei-
nasin kyllä eka haluta sellaset mut pelaan varman päälle ja
vältän shokkikommentit huonosta asustemaustani valitsemalla
turvallisen mustan tähän näin. Rusettikorun osaisin varmaan
tehä itekin, itseasiassa mietinki tässä noita selaillessa et 
ei perhana kunhan vaa saisin jostain jotai ohutta ketjua ni mua
ei pidättelis koruntekijänä yhtään mikään, tulis paljon halvem-
maksiki ku täältä kotoo bongais jotain vanhoja legoja ja figuu-
reja ja kiinnittäis ne ketjuun. Kätsää, voisin ihan markkinoijaks
ruveta ja tienata sievoisia summia. Mulla ei myöskään oo oikeen
yhtään kunnon vyötärövyötä mikä siis menis ton korkeevyötä-
röhameen kanssa joten otin tuolta ton rusettivyön ku näytti
niin somalle. En tajuu et miten en oo koskaan ostanu vöitä
mistään vaik onhan se nyt sanomattakin selvää et niitä tar-
vitaan, ne sopii monen kanssa eikä ne maksa edes kauheesti.
Höh. Pieni syytös sinne pihiannin suuntaan nyt.

Meinasin että alan selaileen lisää kauppoja mut toi kello al-
kaa näyttää sellasia nukkumaanmenoaikoja jo. Huomenna
ohjelmassa on tyttöjenilta (josta tulikin mieleeni: terkkari sai
nenillensä tänään, kun sanoi mulle ettei mun menkat välttämät-
tä tuu sitä toista kertaa kun ne palas tossa kuukaus sitten
ni ÄHÄHÄää tulivatpas! En mitenkään voi käsittää niitä ihmi-
siä ketkä vihaa menkkoja, mun rakkaus niihin oikeen huokuu
äidillisenä sen 4kk tauon jälkeen) Katariinan luona, jotain 
hyvää ruokaa kenties ja leffoja ^^ Hiihtoloma on sitten 
kiva, huomenna kun ei muuten vois mennä mihinkää ku
ois koulua seuraavana päivänä. Voisin jatkaa lomaa pidem-
päänkin kuin tän yhen viikon mut kyl tääkin enshätään kelpaa
toki - huh tulipa taas paljon tekstiä pieneltä ihmiseltä o.o
Sen siitä saa kun käy hyperaktiivisena ja väsyneenä ylikierrok-
silla, ehkä kuitenkin painun nyt sinne nukkumaan että jaksan
tehä juttuja huomenna. Heippppa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti