2010-03-19

I never wondered where you went, I only wondered why

Heyaa! Huomenaamulla koittaa tosiaan lähtö Turkuun ja viikon-
loppu menee siis kivoissa merkeissä siellä, yritän sunnuntaina
tai maanantaina (tai tiistaina...) väsätä jotain juttua ja höpinää
vaatteista ja yleensäkin menosta siellä jos saan Annalta patterit
kameraan ^^ Se kun menee tonne rippileirille (jonne suurinpiirtein
kaikki muutkin menee paitsi minä), joten se suorastaan VAATI mua
antamaan omat patterini sille vaiks ihan omin pienin käsin ne olin
ladannu yhyhy :< Mut jos kuitenkin saan ne hyvässä kunnossa
takasin sieltä Lokalahti-Pyhämaalaisten keskeltä ni överbra.


Eilen tuli muutes ne New Lookin shortsit + farkut ja aijaijai
kun ne on ylihienot!♥ Shortsit meinasin pistää jo tänää kouluun
mut sitten päätinkin leikkii vilukissaa ja farkkuja en pääse va-
litettavasti viel vähään aikaan käyttämään kun on auttamatta
liian isot ;_; 

Hassuja ne teinien vaatemalliston koot siellä (ja lastenvaattei-
den kokotaulukot yleensäkin muuten, oon huomannut): oon sataseittemänkymmentä senttiä pitkä joten kaiken järjen
mukaan 164-170cm kokoiset vaatteet pitäis olla passeleita,
mut nää farkut oli 164cm ja kokotaulukonkin mukaan aika siinä
ja siinä että onko löllöt vai passelit mun päällä - öö? liian isot ._.
Shortsit taas oli 158cm ja niissäkin oli pienesti mahalle tilaa 
vielä jos satun pullaa syömään. Ärsyttävät kokotaulukot, ne
ei oo minun vaatteiden valinnassa juuri koskaan osuneet oikee-
seen joten siks tää postimyyntiostelu onkin aika vähäistä. Mielum-
min sitä menee sovariin ja kokeilee muutamaa kokoa ihan pai-
kan päällä, saa ainaskin vaatteen kokoa just!- eikä melkeen hyvä.

Tekee muutes tän kuvan myötä vielä enempi mieli karkkia. Loistavaa. 
RRRRAAAAHHh, irttareita minulenyt heti!

Tän perjantai-illan joudun siis viettämään arrrmottoman yksin
pikoos kuten todettua - kaikki on rippileirillä isosina tai pikkusina.
Ei ole kivaa tämä, suren ja meen aikasin nukkumaan suihkun 
kautta >: Tai en kyl viitsi. Jotain pitää kuitenki kehittää, tää
toimettomuus ja epäsosiaalisuus kun ei oo yhtään mua tällä
hetkellä. Mä TARRRVITSEN ihmisiä ympärilleni, kummaksun sanoa
nuin mut se on täyttä totta. Ehkä keksin jotain millä lievittää tätä
täydellistä ahdinkoani, mä vaikka kulutan ennen niin äärettö-
mältä tuntuneen tekstariliittymäni tekstarit loppuun tänään ellen
muuta (parempaa) keksi. Eniveis, hyvät viikonloput ja leirit ja 
kaikki muutkin jutut mitä ikinä oottekaan tekemässä!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti