2010-04-05

Naisten tulee olla läpeensä tyytyväisiä

(Otsikko on hävyttömän äitini suusta, alkuperää en kysynyt.)

Siinähän tuo loma meni. Huomenna paluu arkeen yhteiskuntaopin
kokeen (...) muodossa ja lukia pitäis varmaan edes jonkunlaisesti.
Toisaalta sitte taas voisin kokeilla miten menis lonkalta - joo, 
näin mä teen♥ Ei nyt vaan nappaa lukeminen at all, kokeita
riittää tän ja ens viikon ajan muutenkin aika isosti. Kyl sitä
muutaman kokeen voi ottaa rennosti näin ysin lopussaki, ei 
aina tarvi olla niin justiinsa ja ehdottomasti. Apua en voi uskoo 
et ajattelen joskus näinkin, mikä mulla on o.o No, hyvä näin!

Lauantaina oli ihanan aurinkoista ja kävin pitkästä aikaa lenkkei-
lemässäkin tuolla, tai kävin perjantainakin mut kuitenki! Aurinko
lämmitti ihanasti c: Mut siihen se jäikin, sunnuntai ja tää päivä
on ollu vähän ankeita. Elättelen silti urheesti toivoa kesästä ^^
Tää sää ei saa mua vajoamaan pessimistiksi, tykkään olla tällanen
joskus-hieman-ärsyttäväkin optimisti jolle kaikki on tyyliin joo
voinmä hakee, kivakiva, IHANAA, no kyl se siitä, ois voinu mennä
huonomminkin, kyl sä pärjäät ja tätä rataa. Mitä sitä turhaan
negailemaan kun voi tää elämä ihan mielekästäkin puuhaa olla?


Yhteenvetona loma oli tarpeellinen ja aika iisi. Olishan sitä voinut
mennä vaikka minne, mut kotona oleminen tuntu omimmalta ja
saihan tota univelkaa ainaskin kurottua. Nyt pitääkin toi uniRYTMI saa-
da taas inhimilliseks, viime yönä menin nukkuun krhm kello viisi...
Huomenna ehkä vähäsen väsyttää o.o Mut emmä varmana ole ainut.
Anyways, parin tunnin päästä haetaan Anna kaupungista tänne mun
seurakseni (oon riippuvainen siskostani, jees) ja pysähdytään vuok-
raamaan joku hömppälehva mikä sitten nautitaan hyvässä seuras-
sa ennen huomisaamun välttämätöntä laama-aamua. Kivaa♥

Epämiellyttävän limasista sunnuntain tekstareista huolimatta
olen siis hengissä nyt ja varmana (ehkä) vielä huomennakin,
toivon mukaan kaikilla oli ylikiva pääsiäinen ja söitte paljon
suklaatimunia armaan vapahtajamme kunniaksi♥ Näkyillään!

6 kommenttia:

  1. hihihi vitsi ois kiva tutustuu suhun paremmin vaikutat nii symppikseltä!
    hihi oikeastaan oon kyllä puhunukki sun kaa
    HIHIIII

    VastaaPoista
  2. Älä ota kokeita liian vakavasti! Lonkaltakin se kyllä menee. :) Sun kirjoituksia on kiva lukea kun oot noin positiivinen. :) Mulla on taipumusta olla pessimisti. :/

    Miten pystyt menemään viideltä nukkumaan? :o Mun unirytmi on ihan sekaisin jos menen nukkumaan yhdeltä yöllä. :D

    VastaaPoista
  3. Haha. :D (Nyt se ei ainakaan käske poistaa noita kuvia jos lukee sun kommentin :DDD) Njoo pikkuset on söpöjä, joskus vaan tuntuu että ne on luotu tuhoamaan maapallo >.<

    VastaaPoista
  4. Mäkin tavoittelen positiivisempaa elämänasennetta. :) Se todellakin kannattais.. Ihailen positiivia ihmisiä, joten miksi en vois olla sellainen itseki. ;) Unkari on tosi ihana kohde, suosittelen. :>

    Voi ei mä en vieläkään osaa tehdä sitä sydäntä koneella :D

    VastaaPoista
  5. Miau miun Väinö on ihan yyyyyyyyyyyyyyyber söötti lapsi <3

    VastaaPoista