2010-05-30

Hömppää

Luokkaretki akselilla Luonnonhistoriallinen museo > Forumshoppailu
> Rax pizzabuffet > Monki, Weekday ja Kamppi > Linnanmäki ja ko-
tiin oli vähintäänkin onnistunut. Ei jaksanu harmittaa edes se jatkuva
tihkusade. Paluumatka bussin takapenkillä oman luokan ihmisten kans-
sa oli ehkä parasta antia koko retkellä: sillon tuotti ensimmäistä ker-
taa kunnon harmituksen ajatus siitä, että nää hetket on viimeisiä yh-
dessä samaisen porukan kanssa. Näköjään siis tykkään noista enem-
män kuin uskoinkaan :D Anyways, tätä retkeä voi varsin hyvin muis-
tella naama ällöhempeellä hymyllä varustettuna, it was totally 
worth it.


 Helsingistä kotiutui minu ikiomat, ensimmäiset Cheap Monday-
farkkuni♥ Hinta viiskymppiä, kallein (!) ja paras ostos vähään aikaan.
Ostin kanssa parit perusmekkotaitoppi-hörhellykset ja bikiniyläosan.

Perjantai oli pelkkää biletystä all day long. Peruskoulun viimönen
päivä päätettiin juhlalounaalla, otettiin paaaljon kuvia (muut otti,
mä toimin vaan kuvien kaunistajana) ja kotiin päästessä piti jo
ryhtyy pakkaileen mökille lähtöä varten. No, Ellan ja Annin sweet
sixteenit tais olla levinneet vähän turhanki laajalle kuulijakunnalle,
talo oli täynnä puoltuttuja naamoja ja jääkaappi viel enemmän
täynnä prosentein varustettua kamaa... Oli mulla ihan kivaa selvin-
päin siellä tiettyyn rajaan asti, ei siinä mitään ^^ Halusin kuitenki
lähteä pois jo kymmenen maissa kun alko kaverit päihtyy enemmän.
Nyt on seki koettu sitten. Opetus: ensi kerralla kutsukortit samaan
tapaan kuin viisivuotissynttäreilläkin. Toimii takuulla.


Tänään taidan vielä repästä ja hölkötellä Emman näytelmähar-
jotuksia kattomaan :) Muuhun en viitsi vaivautua. Huomenissa
alkaa tet-viikko äiskän kahvilassa ja samana iltana saan kouraan
musaopiston päättötodistuksen. Tuntuu oudolle vapautua sieltä,
vielä oudommalle sisäistää toi mahdollinen Turkuun muuttaminen
JO kesän lopulla. Hui kauheeta :D Mä oon niin vanhus! 

Pidemmittä puheitta, hyvät sunnuntait tu eevripadi!

6 kommenttia:

  1. Siistit pökät! Haluun kans. :D

    VastaaPoista
  2. Jep semmosilta ne vähän näyttääki ja oon kans itte tommosia ettiny mutta ei oo sopivia yksilöitä löytyny vielä :P

    VastaaPoista
  3. Siistin näköset housut. Mä olen joskus vannonut, etten ikinä hanki itselleni tiukkoja farkkuja, mutta nyt oon pikkuhiljaa alkanut harkita jos sellaiset hankkisi. Se vaan täytyy tehdä hitaasti ja harkiten, että varmasti ostan sellaiset joita sitten tulee käytettyä.

    VastaaPoista
  4. Heh :D Saattas tulla kallis reissu körötellä hesaan housujen takia x) ja hui itte en oo pitkään aikaan maksanu noin paljoa mistään vaatteesta :o :D

    VastaaPoista
  5. hihii, mulla on samanlaiset housut! ja rrrakastan niitä :) mun omat tosin maksoi 20 € ku ne oli alennuksessa :O

    VastaaPoista
  6. Tsih, noi on niiiin ihanat♥ Mitäh, 20€? Vou. Kivat sulle, mun kannattais ehkä eksyä useemmin Weekdaylle jos siellä joskus on tollasiakin tarjouksia :D

    VastaaPoista