2010-06-29

Sitten olen valmis sinun pitää omanasi

Juhannuskuvia ei vieläkään oo saatavilla (kameran haltija kuulemma 
ostaa muistitikun ja siirtää ne sille > saan ne ensi tilassa, kun tämä
tapahtuu) MUTTA viime päivistä on niin paljon kerrottavaa, että miun
täytyi tulla päivittelemään. Isä vietiin osastoviikolle taas tänään ja
miulla on viime päivinä riittäny energiaa ihan älyttömästi kaikkeen
tekemiseen ja hengailuun kavereiden kanssa : > Ilmat on ollu niin
lämpöset ja hyvät, että biitsilläkin tulee oltuu lähes joka päivä. Tä-
nään, kun sain töistä vapaan, lähdin lukemaan kirjaa sinne meren
rantaan pahimpaan uv-säteilyn aikaan. Yhden kirjan about puoli-
välistä loppuun saakka luettuna eli parisen tuntia ehdin olla, kun 
lähdin kotiin maisemareittejä pyöräillen ja huomaamattani palaen
auringossa ihan kiitettäväksi rusinaksi♥ Itseasiassa en kyllä oo 
varma, oonko palanut o.o Ehkä tää väri vaan ottaa aikaa tasaan-
tuakseen, kuitenkin koko päivän oon auringossa viettänyt. Lähdin
meinaan päiväreissun jälkeen uudestaan kylille, poikkesin näytelmä-
harjoituksissa ja vaalensin Emman hiukset. Aktiviteettirikas päivä. 

Noista näytelmäharjoituksista muistinkin, että oon nyt parit
harjoitukset tuuraamassa pianistia Me tulemme taas-näytelmän
ensi-iltaa edeltävissä esikenraaleissa. Vakiopianisti on purjehti-
massa ja minä yleensä vaan katsojana harjoituksissa, niin nää
keksi yhtäkkiä pyytää extempore minuu sinne ^^ Törkkäsivät
yks kerta nuotit käteen ja soitin ensi vilkaisulta - öhm - no, silleen
että harkat saatiin läpi vedettyä. Toisella kerralla meni jo ketusti
paremmin ja kolmannella kerralla oon varmasti jo niin virtuoosi, 
että ne kohta ylistää mua siellä salaa ja pystyttää Annipatsaan
keskelle näyttämöä ;) Ei, kehuvat vaan ku saivat miut niin lyhyel-
lä varotusajalla. Ja mä autan mielelläni, saa vähän kokemusta tos-
sa samalla. Ja pysyy näppituntumakin kesän ajan kunnossa.
         

Hooämjututkin on muutes tullut! Se keltanen hame tulee tosin jäl-
kijunassa, mutta muuten. Harmaa hamepaitajuttu oli hiukan liian
iso (voin käyttää sitä kuitenkin, ei se kuiteskaan pahalle näytä),
khakinvärinen, tissit-melkein-paljastava pitkähihainen oli tosikiva
ja tyllihameet sekä korvikset = ♥ Vieläku keksis, miten noita
hamosia yhdistellä... Korvikset on saanu eniten kulutusta noista,
en oo viime viikonlopun jälkeen muita korviksia ykkösrei'issä - olipa
irstasta, hyi - pitänykkään kuin nuita :) Vaikken paljon kultakoruista
oo perustanukkaan aiemmin, ni ehkä se kuitenkin sopii mulle pa-
remmin kuin hopea? Näyttäis ainakin sille.

Koko tää viikko näyttää varsin kivalle jo nyt: huomenna töitä ja
efter det går vi till kylä! Palautan Severin housut, jotka se lainas
mulle kun tuli kylyymä :D Emman kanssa tulee varmaan tsekattua
toisen näytelmän harkatkin huomenna. Perjantaina taas mennään
Katariinan möksälle uimaan, kalastelemaan ja vähän ehkä syömää
ja saunomaanki ^^ Sitä perussettii, tyttöjä talo täys ja takuuvar-
mana katotaan joku hömppäleffakin illan aikana. Lauantaina pitää
olla kahdeltatoista näytelmäharjoituksissa (miun viimeset, nyyhkis)
joten saadaan lähtee aika aikaseen polkemaan kotiin. Ei se toisaal-
ta haittaa yhtään, kesällä mulla ainakin riittää energiaa jo heti 
aamusta ja tosiaan vaikka mihin. En ois ikinä uskonut D:


Oon löytäny ittestäni ihan uusia puolia kesän myötä. En tiennyt,
että a) voisin koskaan alkaa pitämään Scandinavian Music Groupin
musiikista ja jopa ymmärtämään niiden lyriikoita, b) pystyn juokse-
maan sen saman matkan, jonka oon aina kävellyt siinä uskossa,
että sen juokseminen ois jotenkin tuskan takana, c) mussa asuu
sittenkin pieni, mustat sukat omaava tunnevammainen ja d) tieto-
kone ei hallitte minun eloani täällä juuri ollenkaan, vaan minä itte.
Kaikki uutta ja vasta opittua, cool. Tähän väliin kuitenkin legendaa-
rinen jäniskevennys kahden vuoden takaa videona. TÄÄLLÄ!

Koko tunnus on vanha ja lähinnä vaan tuon videon takia enää
olemassa: sieltä löytyy muutama mielenkiintoinen otos miun
naamastakin vuosi-pari sitten, olin aika erinäkönen tuolloin :E
Well muttamutta, videon harmaaleppäinsideä parempaa ei ole♥
Kuvia odotellessa yhä ja edelleen: have a nice week ja nauttikaa
nyt näistä ilmoista, niin mieki teen ^^♥

1 kommentti:

  1. no voi itq olin jo iha et jee tulkaa pyhämaalaset meille perjantaina mut eeeeei sitte >>>:

    VastaaPoista