2010-08-18

Pure happiness


En tiedä mitä mulle on tapahtumassa. Jotain hyvää
kuitenkin, siitä voin olla varma, mut että mulleko? 
Kun ei mulle ikinä aiemminkaan tällasia oo osunut,
niin miks nytkään? Tuntuu liianki usein siltä, että 
miun kanssa vaan pelleillään eikä tarkoteta oikees-
ti niitä asioita, joita nyt oon saanu kuulla... Oho.
Mussa asustaa näköjään vieläkin jonkin sortin pes-
simisti kun tällasia lauseita saan aikaan o.O Ra-
jotetaan, rajotetaan. Kaikki vaan on niin uutta
just nyt, oikeestaan vois sanoa ettei mikään oo 
ennallaan. Niinku ei ookkaan.

Lukio on todellakin ollut (tähän asti) mun elämäni
parasta aikaa. Viel reilu viikko sitten täysin tun-
temattomat ihmiset on nykyään melkeen parhaim-
pia ystäviä, joita oikeesti kiinnostaa ja jotka to-
teuttaa näitä Anni haluaa...-kategorian hulluja i-
deoita mielellään (eilinen oli jotain worth expe-
riencing, kiitos siitä mainituille ;). Oon kotonani,
hoidan itte asiani ja saan olla yllättävänkin va-
paasti ottaen huomioon sen, että oon vasta 16.
Life couldn't be any better. Ainakaan sen jälkeen,
jos pessimistikappaleeni henkilö onki tosissaan.
Jos ihan rehelliseks käydään, niin taidan olla hiu-
kan in lööv. Pikkasen vaan. Semisti! Paljon.


No, ei mulla sinänsä ollut muuta. Mulla menee
hyvin atm, rakastan mun elämää :) Ja aion ot-
taa näistä vuosista kaiken irti sekä hyvällä et-
tä joidenki mielestä vähemmän hyvällä, sillä ih-
misellä tosiaan on vaan yks nuoruus ja se yks
ainut elämä elettävänä. Miksei siis tehä siitä
elämisen arvosta elämällä se täysillä?

1 kommentti: