2010-11-08

She's a bullet in russian roulette


 Heyaa bros n ho's!
 
Päivittelen pitkästä aikaa. Aiheita olis vaikka
miten, mutten jotenkin osaa ottaa asiakseni 
hölistä niistä tänne. Life goes on ja sitä rataa, 
toinen koeviikko lähestyy ja pitkän kipeilykauden
ansiosta oon vähän enemmän pihalla kuin ekojen
kokeiden aikana, damn... Ensin normaalit virtsa-
tieinfektiot, seuraavaksi - kiitos itseni, kun en
hoksannut mennä ajoissa lääkäriin - munuaisiin
edennyt tulehdus ja kymmenpäiväinen antibiootti-
kuuri ja kukkana maljakolle vielä tällanen basic
syyslenssu, kuumeilua ja äänensä hukkaamista
ynnä muuta jänskää. Onneks on tukiopetus.


Oon kuluttanut liian suuren osan ajastani sisällä
koomailuun (yksin!), koska ilmeisesti oon vielä liian
maalaisjuntti lähteäkseni extemporena seikkailemaan
yhtään sen syvemmälle Varissuon uumeniin. Koomailu-
aikoinani oon kuitenkin saanut paljon aikaseksikin:
läksyjä, esseekirjoituksia, ruoanlaittoa (niistä voiskin
värkätä postia joskus, cooking is fun ja sitä jaksaa hyvän
ruuan toivossa tehdäkin) ja oonpa pari kertaa joutunut
sulakkeenkin vaihtamaan. Kyllä, ihan ite o.o Be proud.
Olen myös onnistunut kerryttämään muutaman viehättä-
vän opiskelijakilon, mutta mitäs pienistä. Ne lähtee sillä
millä ovat tulleetkin, eli syömällä 8)


Mulla on jo pitkään ollut harkinnassa hiusten
radikaali pätkäisy. Ylhäällä näkyy tänhetkistä
mittaa ja toisaalta tykkään olla pitkätukka,
mutta hiukan kutkuttais hankkia jotain vaihte-
luakin välillä. Jotain pörröstä ja polkkaa, otsa-
tukalla luonnollisesti. Uskaltaiskohan...?

2 kommenttia: