2011-01-26

Motivaatiopula

(Mr. Freudin vastaanotolla Berliinissä)


Sitä se tällä hetkellä tuntuu olevan. Mikään ei
jaksa kiinnostaa, kipeilen ja ensi viikolla start-
taava koeviikkokin on jo mun mielestä valmiik-
si tuhoon tuomittu, kun en vaan osaa tai jaksa
oppia. Ulkonäkö- ja lihavuuskriisit sekä ne kuu-
luisat poikahuolet vielä tähän päälle, niin voitte 
arvata miten ihanalta tuntuu olla minä♥

Oon tässä kuluneen vuoden ja vähän viime
vuodestakin yrittänyt pitää yllä positiivista
ajattelutapaa, mutta tällä hetkellä en saa sii-
täkään kiinni. Tuntuu vaan, että oon ruma ja
kamala ja aikaansaamaton paska. En pääse
ees salille purkamaan vitutusta, kun salikortti
meni umpeen samaan aikaan kuin bussikort-
tikin. Ja rahaa ei ole. 

Äsh, mitä mä valitan?! Asiat vois olla huonom-
minkin, vaikkei tällä hetkellä sitä uskoisikaan. 
En tiedä, miten saisin taas elämästäni jotenkin 
järjellisen ja enemmän sisältöä siihen. Pitäiskö-
hän mun aloittaa Zumba? (huom, oon aina koko
touhun rantautumisesta Suomeen lähtien naura-
nut koko touhulle ja vannonut, etten ikinä kokeile, 
joten tää on jo aika big deal) Tai pitäiskö ryhtyä 
kahvipaastolle? Siitäkään ei kyllä seurais mitään 
muuta hyvää kuin parin kilon nestekato, lisänä
ekstravitutus ja jääkaapin tyhjäkäynti. Lisäunet
saattais auttaakin, oon viime aikoina nukkunut
ihan liian vähän kun en yksinkertaisesti vaan enää
osaa. Ei tuu uni enkä halua pakottaa sitä, vaikka
ehkä pitäisi. Voisin hommata piikkimaton. Joo!
Se voisi ehkä auttaa. Pitää harkita.

Muuta pohdittavaa mulla ei sitten olekaan,
sillä en oo blogitauonkaan aikana tehnyt yh-
tään mitään normaalista poikkeavaa tai mainit-
semisen arvoista. Parit bailut, koulutehtäviä ja
kipeilyä. Salillakin kävin, mutta nyt se on tosiaan
jäänyt. No, ens perjantaina meen kampaajalle Uu-
teenkaupunkiin ja samalla kotiin yöksi, niin ehkä
sieltä saisin pientä supporttia ja rahotusta uudel-
leen aloittamiseen... Sitten vois kokeilla sitä Zum-
baakin. Ehkä tää elämä oikeesti vielä voittaa?

6 kommenttia:

  1. Joo, mullakin on koeviikko nyt just tällähetkellä ja ne kaikki kuuluisat ulkonäköpaineet tähän plussaks. + Mun uus harrastus jonka just tänään alotin. Hyvin menee. Mut yks mun kaveri suosittelee tota Zumbaa, se on kuulemma ihan älyn hauskaa (= Että sinne siis.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tuesta kummallekin♥ Kyllä tää tosiaan tästä. Voisin oikeesti kyllä edes kokeilla tota Zumbaa, vaikka mulla ei rytmitajua tanssin suhteen juuri olekaan. Mutta oppimaan sinne mennäänkin.

    VastaaPoista
  3. Kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla :)hauskaa, liikunnallista, eikä ajan kulua huomaa :D ja polttaa rasvaa! hiki virtaa :D tietenkin riippuu vetäjästä millaisia tansseja siellä vedetään

    VastaaPoista
  4. Virtuaalihaleja täältä sulle roppakaupalla!

    VastaaPoista
  5. Suosittelen aloittamaan zumban tai jonkun muun tanssin. Menet vaan aloittelijaryhmään niin ei tarvi miettiä osaatko tanssia vai etkö. Mulle ainakin tanssitunnit on henkireikä, hetki viikosta kun ei tarvitse miettiä mitään arjen asioita, tekee vaan mitä opettaja käskee tehdä ja keskittyminen täysillä liikeradoissa.

    VastaaPoista
  6. Tänks Prefecta♥

    Anonyymi: Saatte mut vaan innostumaan yhä enemmän koko tanssihommasta, vähän outoa kun oon aina kammonnut tanssia kun en osaa o.O Täytyy katsella, josko noita aloittelijaryhmiä olis jossain Gym2000:lla esimerkiksi. Kiitos!

    VastaaPoista