2011-08-03

Blogihaastetta

Mea heitti mulle taannoin blogissaan tällaisen Kolmen kysymyksen haasteen,
jonka pointti lienee jokaiselle easy and simple. Vastaa kysymyksiin ja lähetä 
haaste eteenpäin. Mikä jottei!


1. Lempiväri?
- Tykkään ehkä eniten maanläheisistä väreistä kuten erilaisista vihreän
sävyistä, okrasta ja vaaleasta beigestä. Kirkkaat värit ja pastellit eivät
jostain syystä inspiroi yhtään. Se absolute favouriteni riippuu kuitenkin
milloin mistäkin: vuodenajasta, mielialasta, planeettojen liikkeistä...
Tällä hetkellä metsänvihreä ja navy blue on jees!


2. Paikka, jossa haluaisin käydä? 
- En voi mainita vain yhtä! Lontoo, Aussit, Amerikka... Joskus
musta ihan tuntuu, että olen syntynyt väärään maailmaan ja oikeasti
mun pitäisi asua jossain Muumilaaksossa. Olisi ihan älykivaa olla
kuin Nuuskamuikkunen ja lähteä vaeltamaan aina talven tullen ja
palata "kotiin" kesällä. "Home is where you heart is" on lauseena
aika lailla tähän tilanteeseen sopiva.

Alun listaa kuitenkin jatkaakseni: Islanti, Norja, Venäjä, Tokio,
Fidzin saaret, Brasilia...


3. Lempiruoka?
- No kaikki hyvä! Äh, tääkin on kamalan hankala kysymys,
sillä mulla on tosi monta lempparia ja nekin vaihtelevat lempivä-
rin lailla kausittain. Jos kuitenkin saisin päättää vaikkapa viisi
ruokaa joilla eläisin lopun ikääni, ne olisivat Gouda, pähkinät,
kunnon pihvi ja parsakaali. Liha on ainakin ehdoton must, olo
ei ole tehokkain jos korvaan lihan muulla proteiinilla.

Maksaa (maksapihvejä) on tehnyt mieli jo pitkään. Luin
vähän aikaa sitten juttua, että ruoka-ainehimot kertovat
oikeasta tarpeesta saada jotain (poislukien tietenkin soke-
rin aiheuttama riippuvuus) ja ehkä mua himottaa maksa,
koska siinä on öö... jotain? Enikeis, lempiruoka, hmm...
Tällä hetkellä luultavasti ne maksapihvit. Siis ehkä.

That's about it, ja nyt haaste lentää hevonk- siis muille armahille
kanssabloggaajilleni, joiden juttuja olen lueskellut ja luen e-
edelleen: Anni Minerva, Kirsi, Prefecta ja Anu. Muutkin saavat
tehdä mikäli tylsyys painaa, en vain äkkiseltään muista muiden
osoitteita ulkoa ja olen ikstriimli laiskalla päällä just nu. Moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti