2011-11-11

Koruarvontajupinaa

Ihana Pepper alias Pippuri järjesti ihanan koruarvonnan blogissaan. Tsek it aut ja osallistukaa tekin! Palkintokorun voi antaa vaikka joululahjaksi ystävälle, tyttöystävälle (poikaystävälle en suosittele, mutta kokeilla saa), äidille tai siskolle. Siispä kurkatkaahan!



Keskiviikosta asti jatkunut flunssa ei hellitä näköjään sit lainkaan. Eilen elättelin toivoa maailman seitsemännestä ihmeestä ja lähdin räkäisyyttä uhmaten juoksulenkille. Tänään ei sitten olekaan enää niin hyvä olo... Mutta jos mä HALUAN olla terve, niin miks mä en VOI olla terve?! Niin saatana. Mä haluun, kuulitteks.

Jurppii tällainen tekemättömyys ja kokovartalokooma. Haluan uudestaan lenkille, kaiken uhalla! Juoksusta on tullut mulle uusi suosikkilaji ja mikä ihmeellisintä, en ole tapojeni mukaisesti kyllästynyt vielä tämän parin-muutaman-neljän kokeilun jälkeen. Suunnittelen jo kaiken maailman häppeninkejä kesälle, joissa voin juosta. Tavoitteellistan treeniä, teen erilaisia lenkkejä, suunnittelen treeniohjelmia ja fiilistelen liikunnan tuomia endorfiiniryöppyjä jokaiselle, joka suostuu kuuntelemaan.

... Ja siksi mua vituttaa NÄIN PALJON olla toimintakyvytön. Argh!

Se random leijonajoukkuekin hävis kaiken lisäksi. Nii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti