2012-01-11

Treenitoppi ja uniasiaa


Kuvat ei anna justicea tälle mun löydölle... Silti, se on mun uusi treenipaita ja se on hieno! Hengittävää materiaalia, just passeli päällä (vatsan kohdalta hiukan suuri, mutta onpahan ainakin lihaksille tilaa kasvaa. Hehe ;) ja näyttää hyvältä. Intersportin alennuksesta hintaan 30€. Kiitos nam.

Kuulaa ja punttia aherrettu tälläkin viikolla, vaikka ollaan vasta puolessa välissä. Energiatasot on selvästi nousussa nyt kun olen kiinnittänyt huomiota unen ja ruoan laatuun. Olen tehnyt mm. seuraavia muutoksia:

Ajoitan kahvin juonnin ennen kello 16 tapahtuvaksi enkä juo enempää kuin neljä kuppia per päivä. Ennen join helposti > 3 kuppia päivällä ja illalla vielä kupin tai kaksi. Nykyään juon enemmän vettä.

Rauhoitan illat sammuttamalla huoneesta valot ja sulkemalla pimennysverhot. Aktiivinen pyrkimys olisi sulkea myös tietokone, mutta se on vielä isosti työn alla...

Käyn lämpimässä suihkussa ennen nukkumaanmenoa. Se rauhoittaa.

Olen karsinut ruokapuolelta kaikki viljat, sokerin ja kohta todennäköisesti myös maidon. Ehkä. Sounds depressing? Usko pois, ei tää oo! On uskomatonta, miten syömämme ruoka vaikuttaa energiatasoihin, nälänhallintaanv(+ pitkällä juoksulla myös kehon koostumukseen) ja melkeinpä ihan kaikkeen mitä teemme tai miten voimme.

Liikunnat ennen iltaa. Tämä on tärkeä, sillä raskaammasta liikunnasta saan törkeän endorphine blastin eikä siinä tohinassa kauheesti nukuta, joten parempi sijoittaa juoksut, punttikset ja kuulat päiväsajalle ja olla hyperpupu silloin kuin kärsiä seuraavana aamuna eri hauskasta asiasta, jota väsymykseksikin kutsutaan...

Piikkimatto. No words to describe.

Tässäpä näitä. Nyt mä ihan varmasti unohdin jotain, mutta nevörmaind! Kerron, kun muistan. 

Huomisna ajattelin vielä käväistä puntilla ja jos perjantainakin ehdin, niin sama. Nyt mä meen kuitenkin hakemaan toisen kupin kahvia, mors! Hieno kaunisjaylpee -kuva vielä tähän loppuun, olenhan niin hel-vetin puntti.


Wtf!?

10 kommenttia:

  1. Rakastan niin tota niken toppia, mun päällä se ei vaan näytä hyvältä ja se harmittaa ku haluisin nii kovasti semmosen. :(

    VastaaPoista
  2. No eipä tuo mullakaan silleensä muotoja imartele : D Mutta ihana silti!

    VastaaPoista
  3. Mulla on melki samanlainen Niken toppi, mut siinä on valmistusvirhe, koska se on mahasta sikatiukka ja muutenki vetää mun keuhkot kasaan. Pitäsköhän mun tehdä reklamaatio...? Ku eihä se oo olleska reiluu, jos on niin tiukka! Ei sais olla, vaan sen pitäs vetää mun maha- ja kylkirasvat sinne sisäelinten luo piiloon.

    VastaaPoista
  4. Ehkä ne on lisännyt ne sun puuttuvat vatsakankaat (öö) mun toppiini? Tää on kyllä selkeesti reklamaation paikka, paa toimeks nainen! Saatat saada vaikka toisen samanlaisen treenitopin ja se pienempi voi toimia sit vaikka unirättinä kun haiseekin niin ihmismäisen rauhoittavalta... ♥

    VastaaPoista
  5. Tai sit mulla vaan on kertakaikkiaan liian isot tissit! Jännä kokea tääkin dilemma kerran elämässä :P

    VastaaPoista
  6. Niin no sekin voi olla! Omaa tissidilemmaani odotellessa (never gonna happen)...

    VastaaPoista
  7. Hyvältä kuulostaa ja näyttää!

    Mäkin ajauduin pohtimaan tuota viljattomuutta, vaikka nyt olenkin pupeltanut iloisesti ruista ja semmosta, sitä megaterveellistä täysjyvää sentään. Kun loppuunsa, mihinkä niitä tarvii?

    Mut tsemppiä sullekin kevääseen ja reeniin ja unihommeleihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja samaa sulle! Mä olen lukenut noiden viljojen mahdollisista haitoista mm. Helsinki Paleon sivuilta jo sen verran että olen todella, todella skeptinen niiden suhteen - VAIKKA silti, en voisi kuvitella eläväni loppuelämääni missään totaalilakossakaan, sillä en halua kuitenkaan olla mikään puritaani. Ehkä se vt-lause "Kohtuus kaikessa" sopisi parhaiten kuvaamaan tätä viljahommaakin (mikäli niistä ei siis oikeasti aiheudu mitään vakavampaa hämminkiä kropalle).

      Poista
  8. Toppi on tosi hyvännäköinen päälläsi!

    VastaaPoista