2012-02-17

Rauta nousee, minä en

100 lukijaa on ja pysyy - ihmeellistä O.O Ensi viikolla hommaan teille jotain kivaa arvottavaksi ja värvään alustavasti pikkusiskoni itse Onnettaren irvikuvaksi, joka nostaa lippulappusen mun karvahatusta kun arvontapäivä koittaa. Hieno suunnitelma, näin teen.

Mun sisko. Sen nimi on Anna ja se tykkää kiiveistä.


Kuulumisia briefly: torstaina kävin parturissa värjäämässä juurikasvun piiloon, ja samalla päätin heittäytyä oikein villiksi, sillä arvatkaas mitä! Mulla on otsatukka, tasainen sellainen. Näytän juntilta ;D Tai no en, oikeastaan tää on aika kiva. 110€ ei siis mennyt täysin hukkaan (meinasin ensin kirjoittaa Jukkaan, oujees...).

Ja treenattu on, tietenkin. Rauta nousee, kuten otsikkokin kertoo - mä en kohta enää nouse, kun  lihas painaa *he-he* ;) Eilen kävin ensimmäistä kertaa paikallisella Total Gymillä treenaamassa jalat ja verrattuna uimahallin saliin on tuolla minusta paljon parempi meininki. Enemmän laitteita ja enemmän tilaa. Kaiken kaikkiaan viikkoliikat atm 3 x kuntosali, 2 x intervallitreeni á 10min, jotain lumen kolailuja ja puiden kantoa. Ja niitähän ei siis lasketa, koska ne on tätä mualaiselämää ja pakko tehrä.

Mutta se THE THING mistä mun alunperin piti sanoa, oli toi Total Gymin reisikoukistuslaite. Uimahallilla oon aina tehnyt sen istualteen, mutta tuolla se tehtiin maaten. Ja voin kertoa, että paljon paremman tuntuman hanuriin saa tolla jälkimmäisellä tavalla! Pudotussarjoissa tuntui, että itku tulee. Harkitsen vakavasti kk-kortin hankkimista.




Tänään mä kolasin pihan ja tein sinne lumiukon. Sillä on punainen pipo ja kokispullon korkeista tehdyt silmät. Ajattelin vielä piirtää sille hiilellä rintalihakset ja nimetä sen Arnoldiksi.

1 kommentti:

  1. Hahahah :DD Ai miten ihana postaus :P:P:P Onnettaren irvikuva... sano sit, et nostaa Toppiksen arvan!!

    Ja ihana, ku meinaa pudotussarjoissa tulla itku! Juuri noin pitääki treenata :)

    VastaaPoista