2012-04-25

Tänään ja eilen

Meikä ottaa arskaa.


Eilen minä...

- yskin keuhkojani pihalle kuumemittarin tilittäessä lukemaa 37,3­­­°
- söin leikkeleitä suoraan paketista, koska en jaksanut tehdä ruokaa
- aloitin kirjoittamaan paleopostausta
- tein uuden ennätyksen Facebookin Bricks Breakingissa (JEE)
- lähdin kipeyttäni uhmaten pelaamaan lentopalloa illalla

Tänään minä...

- heräsin kamalaan päänsärkyyn ja vatsakipuun jo puoli kymmeneltä 
- join ensi töikseni sheikkerillisen vettä, johon sekoitin hiukan Molkosania (uusi tuttavuus)
- leikin apinaa lampaiden ja vuohien aitausten katolla (porasin sinne pressun, ettei lampukat kastu jos kesäsade yllättää)
- otin arskaa mustissa housuissa ja paksussa hupparissa 
- aion taas uhmata kipeyttäni ja lähteä kavereiden kanssa nuokkarille

Mä en osaa pysyä paikoillani! Markka sille, joka ottaa vastaan tän lusmuolon ja päästää mut tien päälle taas. Kipeänä oleminen on hanurista kaikin puolin.

Lisäksi näen ihan friikkejä unia koko ajan. Viime yönä näin unta Jari Mentulasta eli Bullista eli siitä isosta kaljusta miehestä FitFarmin kaikissa mainoskuvissa. Unessa se selitti jotain mun kiertäjäkalvosimista ja näytti aika väsähtäneeltä (ja isolta). Ei sillä enää pitänyt olla dieetti päällä?

Oon jo niin valmista huttua tän kanssa, että koulunkäynti tuntunee luksukselta kun taas sinne pääsen.

4 kommenttia:

  1. NYT NYT! Tuleva nurse käskee pysyä paikallaan kiltisti saat muuten keuhkopussin tulehduksen tai ties mitä! Eli sohvalle siitä vetämään leikkeleitä paketista ;)
    Ymmärrän kyllä täysin sun fiilikset, ite oon toista viikkoa kipeänä ja joka päivä kertyy lisää tunteja korvattavaksi kun olen poissa työharjoittelusta :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aye, sir (vai lady vai mikätäh) :D Just avasin tänään uuden leikkelepaketin! Sympatiat sulle, toista viikkoa kipeänä ei varmasti tunnu kivalta - varsinkaan jos työharjoittelu muuten olisi kivaa ja sinne haluaisi mennä. Mut on vaan levättävä. Paranemisia NÄIN paljon! <3

      Poista
  2. tosi kiva tää sun blogi :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Ihanan pirteä tuo sunkin blogi näyttäisi olevan!

      Poista