2012-05-18

Toinen tunnustus

Hiphip! Heti kun pääsin innostumaan yhden päivän lomasta, on tänään jo koulua. Muttei koko päivää vaan ainoastaan viisi tuntia, joten hiphip taas! Eilisen aamupäivän kulutin totaalisen laiskana himassa, kahdelta lähdettiin tuijottamaan pieniä karitsavauvoja, kanoja ja minitipuja jonnekin paikkaan mistä haettiin meillekin muutama kana. Kaksi karitsaakin tulee kesäksi hoitoon meidän kotieläinpihaan, muttei saatu niitä vielä mukaan kun olivat vielä liian pieniä. Aww ♥

Loppupäivästä ehdinkin sitten vain kipaista kotona kunnes lähdettiin Kisakatsomoon kaverille. Asiallista, Suomi! Kotikisojen kirous saattaa vihdoinkin olla murtumassa...? 

Mun piti kirjoittaa nämä Monnalta uudelleen saamani 11 kysymystä jo eilen, mutten tosiaan ehtinyt kun olin niin busy lady! Nyt korjataan tilanne :) Hyvää perjantaita ja viikonloppua! Take care ♥

1. Kokoomus vai Vihreät?
 Vihreät kuulostaa paremmalta. En ole kovin pätevä politiikan suhteen...

2. Mikä juhlapyhä on Sinulle tärkein?
- Joulu. Kaupallinen tai ei, niin joulussa on aina sellanen rauhallinen ja oma tunnelmansa, mitä esim. pääsiäisessä ei ole.

3. Alkoholi pois ruokakaupoista, kannatatko vai et?
- En näe sille tarvetta.

4. Laiskottelu kotona vai treenaaminen?
- Treenaaminen! Lähtisin treenille joka päivä, jos se olisi mahdollista (ja jos en tietäisi edes suuntaviivoja omille rajoilleni). Toisaalta rakastan kyllä laiskotellakin ;)

5. Mistä koostuisi viimeinen ateriasi?
- Jälkkäriksi suklaata, pääruuaksi joko sushia tai ISO härän/biisonin jne. pihvi uunikasviksilla ja ruokajuomana vettä. Oon aika tylsä :)

6. Mitä pelkäät?
- Sitä, etten riitä itselleni enää joskus. Perfektionismia. Masentumista. Epäonnistumista.

7. Onnellisin hetkesi minkä olet kokenut?
- Se yksi niistä kesäloman viimeisimmistä päivistä, kun kävelin Varissuolla yksinäni ja yhtäkkiä tuli sellainen tunne, että on pakko soittaa äidille. Sanoin sille, etten halua enää jatkaa IB:llä, tule hakemaan mut kotiin. Ja mä itkin - ilosta.

8. Koira vai kissa, vai ei kumpikaan?
- Kisu! 

9. Mitä teet mieluiten silloin kun sinulla on vapaata aikaa pari tuntia?
- Olen koneella tai soitan pianoa ja laulan. Jos olen kaupungilla, niin parissa tunnissa ehtii salille ;)

10. Mitä toivot tulevaisuudelta? 
Itsensä ylittämistä, rohkeutta, viisautta, perusonnea. Katto pään päälle ja semmoiset ihmiset mun ympärilleni, jotka tukee ja rakastaa.

11. Kenet ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- Pikkusiskon. Mun tulis kuitenkin sitä ikävä.

2 kommenttia: