2012-07-18

Kesä on jo pitkällä, ja ne oikeat kesäfiilistelyt on laskettavissa yhden käden sormilla. En lähde erittelemään sen suuremmin mitään tapahtunutta, mutta totean että huonosti on mennyt - ihan kaikilla elämän osa-alueilla.

Totean myös, että aion tehdä kaikkeni  muuttaakseni kurssin positiiviseen suuntaan. Ihmiselle on suotu vain yksi elämä, ja sitä tulisi vaalia, rakastaa ja kohdella ansaitsemallaan arvostuksella. Mun on aika taas ryhtyä elämään sitä elämää, jota haluan elää - ei sitä,  jota luulen muiden haluavan mun elää.

Aion siis tästä päivästä lähtien pitää kiitollisuuspäiväkirjaa, yet again. Tein tätä joskus, mutta kyllästyin ja se jäi. Nyt kokeilen uudestaan.

Ihan vaan sen takia, että tajusin olevani jotain muuta kuin mitä olen tässä jo pitkään esittänyt olevani.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart." - Steve Jobs



Kuulumisia päivittelen edelleen epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta jos nämä kiitollisuudet kirjaisi tänne päivittäin niin olisi edes jotain teillekin.

2 kommenttia:

  1. Tänään on SINUN loppuelämäsi ensimmäinen päivä...koskaan ei ole liian myöhäistä vaihtaa suuntaa! Tsemppiä sulle ja kiitos muuten arpajaisvoitosta, se huulikiilto on ihan mun lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi <3, mä pelkäsin jo että paketti oli hukkunut postiin!

      Poista