2012-08-15

Tytöt tahtoo polttaa ganjaa

Koulu alkoi. Ekana päivänä (eilen) olin ihan pissit housuissa ja mietin, etten todellakaan tuu selviimään koko vuodesta ja tänään olin ihan zen. So hello, Ms. Moodswing at your service! Mun päässä on viis viiden kaistan motaria ja jokanen niistä risteää eri suuntaan eiku... No muttah. Koulun alkaminen toi ilokseni "ala suunnitelmallisemmaksi"-projektin, eli nyt pitäis osata sumplia koulun (+ läksyt) oheen treenit, pari musan kurssia ja vielä duunikin. 


Tähän asti ei vielä mitään hätää, oon treenannut jo kahdesti ja kun to + pe on duunia puol kymppiin, niin meen niiden jälkeen treenille - tai en ehkä huomenna mee, koulussa on jo liikkaa ja aamupäivällä yks hyppytunti, jolloin voin mennä tekemään aerobisen. Viikonloppuna haluaisin käydä juoksemassa. 

Tänään aloitin voimatreenit, eli 4x3/3x4-tyylillä mennään vähän aikaa ja sen jälkeen ois tarkoitus jatkaa 5x5 seteistä aina 6x6 saakka ja sen jälkeen jatkaa bodytyylillä eli pidemmillä sarjoilla eteenpäin. Neljä viikkoa per setti (he-he, perse...) ja viimeinen eli neljäs viikko on kevyt viikko. Tällä kertaa olisi tarkoitus kyetä treenaamaan tasaisesti, että vois ihan pitääpitää sen kevyen viikon ajallaan. Kattellaan, miten lähtee sujumaan! Motivaatio on kova, siitä ei ole epäilystäkään. 

Ainiin, mä melkein lupauduin pitämään psykologian kurssiblogia. Älkää siis ihmetelkö, jos tonne uskontoblogin viereen tulee toinen kummajainen. Mistä puheenollen, en oo vastannut tuon em. blogin kommentteihin ollenkaan... Sori! Kyllä mä olen ne lukenut, mutta koko blogi unohtui heti kun pääsin kurssista läpi. Hups ;) Noi on vaan noita projekteja, joita tulee tehtyä sen kurssin ajan ja jotka sitten jäävät pölyttymään. Tämän blogin kommentteihin tulee sentään vastattua mitä nyt vähän myöhässä aina.

Otsikosta kiitos Raappanalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti