2012-12-07

Ihan lomalla

Jos koulussa menee hyvin, niin vielä paremmin menee kun saa lomailla itsenäisyyspäivän kunniaksi kokonaiset kaksi päivää ylimääräistä. Yli 10h yöunet sekä eilen että tänään ovat tehneet tehtävänsä ja fiilis on uskomattoman zen. Mä en tiiä mitään parempaa kuin kiireetön aamu ja Taika-muki täynnä kuumaa kahvia ♥

Aamulla (tai no "aamulla", kello oli kaksitoista) söin rauhassa aamupalaa ja sen jälkeen intouduin kolaamaan pihasta lumia sekä harjaamaan ajopelini päältä lumet. Fiestalla ei oo ajettu yli viikkoon, joten pitihän mun vielä testata lähteekö se edes käyntiin. Se sanoi hyrihyri ja kulki oikein nätisti. Vauva :] Kolmen-neljän maissa lähdettiin mutsin kanssa kaupunkiin etsimään mulle talvitakkia. Alla möllöttävä pitkä ja lämmin karvahupputakki lähti mukaan viidelläkympillä. Normaalisti en maksa mistään vaatteesta yli 50€ (pihi mikä pihi, nöykändyy) mutta tolla kuljetaankin seuraavat kolme vuotta. 17€ per vuosi talvitakista ei oo paljon!

Tän tyylinen se oli, muttei kuitenkaan ihan
täntyylinen sittenkään. No karvat on samassa
paikassa sentään ;D Kuva täältä.


Käytiin vaatekauppojen lisäksi ruokakaupassa ja linnunruokakaupassa (eli Tarjoustalossa). Pari jannua kassalla katseli uteliaana, että saanko 25kg säkin linnunruokaa nostettua maasta ja kannettua 100m päähän autolle. Luulivat minua heikoksi, mokomat. Kun päästiin kotiin, keitettiin kahvit ja kuorittiin perunoita äidin jouluruokatilauksia varten. Harvoin tulee enää tällasia päiviä vietettyä, kun ei treenaa vaan on muuten aktiivinen. Yleensä lepopäivä = pitkät yöunet, koneella koko päivä, takaisin nukkumaan. Ei tänään.

Soitin pianoakin pitkästä aikaa. Ja kuuntelin vanhoja lastenohjelmien tunnareita. Miks nykypäivän lastenohjelmat on niin huonoja?





Huomenna on baardit. Jee! ♥

5 kommenttia:

  1. Tiiätkö mitä...miekin soitan pianoa! Tai siis oon ennen soittanut aktiivisesti, eli nykyisin miekin pimputtelen aina "pitkästä aikaa" :) Taas lisää yhteneväisyyksiä, kyllä meillä joku sielunsisaruus todella on <3

    Kivoja bailuja huomiselle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja taas! Voi Anna, jos asuisit lähempänä niin mä oisin jo järkännyt meille juttuhetken jonnekin kahvilaan (+ yhteistreenit!) :D Piano on ihana soitin <3 Mulla on klassisen pianon perustutkinto ja vapaan säestyksen pari tutkintoa tehtynä musaopistossa + musaopiston päättötodistus tietenkin. Nyt ei oo tosiaan tullut pitkään aikaan soiteltua, mutta sit kun pääsee soittamisen makuun niin muistaa taas miten rakastaakaan musiikkia ja soittamista :)

      Kiitos, pippaloista tulee nii-in parhaat, oon jo varma siitä!

      Poista
    2. Ollaanpa siis taas luettu toistemme ajatuksia, ihan samaa oon nimittiän miettiny itekin et ois niin parasta päästä näkemään irl <3

      Poista
  2. Ennen vanhaan oli parhaat lastenohjelmat! Tao tao, Nils Holgersson ja hirttäytyvä hanhi, Matka maailman ympäri, Kimba kertoo (neekeripoika kerto tarinoita), Satukirjaston aarteet (sillon tosin säkin olit vasta isän kutitteleva sormi äitin kylkiluiden välissä) ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirttäytyvä hanhi :'D No mut nii, totta! Matka maailman ympäri -tunnaria kuuntelin muuten kanssa, se oli yks parhaista! Tosin mun sydämestä isoimman lohkon vie edelleen ne vähän tuoreemmat, muttei silti kakstuhatlukulaiset Pokemon ja Digimon ja toki Beyblade. Mä olin pikkupoika kakarana, taidan olla vähän edelleenkin :P

      Poista