2009-06-17

and if you go, i wanna go with you

Seurusteletko kolmen päivän päästä?
☼ todennäköisesti en.

Poltatko tupakkaa?
☼ en.

Poltatko ruohoa?
☼ en harrasta tätäkään :o

Arvosteletko ihmisiä?
☼ joskus tulee arvosteltua tiettyjä
ihmisiä, mut pyrin välttämään jos
ei oo ihan pakko.

Oletko naimisissa?
☼ joo en, enkä välttämättä
oo koskaan menossakaan.

Oletko koskaan sanonut kenellekkään
vastakkaista sukupuolta olevalle tykkääväsi
hänestä ja tarkoittanut sitä?
☼ olen mä kyllä :--)

Onko olemassa joku joka ei pidä sinusta
jonkin asian takia jota et edes tehnyt?
☼ kyllä kai, mistä mie muistaisin
tällasia..

Kaipaatko jotakuta?
☼ no joitakuita, kyllä.

Luuletko että hänkin kaipaa sinua?
☼ no parasta ois et ne kaipais :c

Puhutko vielä joskus hänelle?
☼ kyl mä varmaan niille puhun, ei
voi tietää kyllä koskaan.. :>

Oletko vihainen kenellekkään juuri nyt? Kenelle?
☼ en mä oo.

Pidätkö tällä hetkellä kenestäkään?
☼ pidän aika monistakin ihmisistä,
jos nyt kerran kysyt.

Oletko suudellut ketään huulille viimeisen 24
tunnin aikana? Ai ketä?
☼ en ole.

Pidätkö etunimestäsi?
☼ anni on ihan OK. eli kelpaa.

Tykkäätkö halailla?
☼ en tiedä.. riippuu ketä ja oonko millä
mielialalla just sillon.

Rakastatko jotakuta?
☼ kavereita.

Minkä yhden asian olet tänä vuonna oppinut?
☼ et ihmiset tosiaanki muuttuu o: zommg

Tuletko toimeen vanhempiesi kanssa?
☼ äitin kanssa paremmin kuin isin, mut kyl
mä molempien kanssa kiitettävästi tuun
toimeen kyllä.

Tykkäätkö ihmisistä?
☼ riippuu niin paljon ihmisestä kyllä.

Viimeisin ihminen, joka kertoi tykkäävänsä sinusta?
☼ no en minä niitä laske.

Viimeisin asia jonka takia itkit?
☼ sipuleiden. pirun hankala kesätyö mulla
ku aina pistää itkemään :--(

Itketkö helposti?
☼ sipuleista kyllä, muuten en kauheen
helposti.

Onko sinulla sisaruksia?
☼ on mulla, muutama kappale.

Missä haluat asua vanhempana?
☼ vaihtoehtoina on ulkomaat (englanti mmm,
tai sitte amerikka) taikka turku/helsinki.

Mihin aikaan heräsit tänään?
☼ 9:40, kymmeneltä menin kahvilaan töihin
ni siks näinki aikasin.

Tämän hetkinen huoli?
☼ se, että onkohan noi ajanut ojaan
ku laura on kuskina ja ne on tulossa tän :c

Minne haluaisit mennä?
☼ sundholmaan.

Viimeinen asia jonka teet ennen nukkumaanmenoa?
☼ vedän peiton korviin ja tyynyn pään
päälle.

Palatko vai rusketutko?
☼ rusketun yleensä, palan aika harvoin
jos suojaukset on kunnossa.

Viimeisin asia jolle nauroit?
☼ öö.. tänään en oo nauranu kunnolla
vielä oikeen millekkään. en siis muista.

Milloin viimeksi suutuit?
☼ tänään annalle, kun se herätti mua vaik
olin jo hereillä.

Juna vai laiva?
☼ juna, laiva voi vaikka upota.

Kenen kanssa puhuit viimeksi?
☼ äitin kanssa tässä parhaillaan.

Kuka soitti sinulle viimeksi?
☼ kirsi, ku se katkas puhelun jonka sil
soitin ni se soitti takasin.

Mitä ajattelit viime yönä ennen kuin nukahdit?
☼ et huomen on jo keskivko :OOo

Mitä meinaat viikonloppuna?
☼ lauantaina oon todennäkösesti viel maril,
mut sunnuntaina on sipulitöitä.

Onko suurin osa ystävistäsi/kavereistasi
varattuja vai sinkkuja?
☼ kaipa nuo sinkkuja ovat.

Aterioitko usein pikaruokaravintoloissa?
☼ en kauheesti, ei mulla oo varaa.

Onko sinua pussannut kukaan viimeisen kolmen
päivän aikana?
☼ no ei :-----D kuka nyt mua pussais,
piiloangst ♥ noeivaa, ei oo.

Oletko onnellinen?
☼ oon mä iha.

Kenelle tekstasit viimeksi?
☼ marille (:

Ketä halaisit nyt jos saisit halata ketä vaan?
☼ hmm.. minusta tuntuu että santeria,
siitä on suht pitkä aika kun viimeks halasin.

Tahtoisitko olla jossain muualla nyt?
☼ eiks tätä kysytty jo? ainii eiku se oli
et minne haluisit mennä, joo en tiedä.
haluaisin.

1 kommentti: