2009-06-22

'cause you like me too much / and i like you

heeeei ;>

tämä päivä on mennyt pitkälti
sipulitöissä, menin sinne
aamulla PYÖRÄLLÄ ja mun peppu
tuli kipeeksi ja takasin päästiin
joskus kakskymmentä yli kolme ja
piti vielä pyöräillä takasin. no,
kestin sen paramoren avulla kuin
mies jonka pimpsa on kuin tulessa.

mua vähän naurattaa kun siellä
töissä mun kanssa on sellanen jani
18v joka yrittää kenties iskeä mua.
tänäänki se jutteli että miten mun
juhannus meni ja otinko kuppia (sanoin
sille että enhän mä sellaisia) ja
sitten tuli puhe ruisrockistakin yhes
vaiheessa, mistä puhe kääntyki taas
musiikkiin ja se anto mulle sen
muistitikun jonne se käski mun lisää
sellasta musiikkia mistä mä tykkään
ku kuulemma sillä ei oo paljoa musaa
koneella ja mun musamaku on hyvä ni
siksi. lol :--------) onneks huomenna
on vapaapäivä ja keskiviikkona viimenen
työpäivä - jos nyt päätän siis lopettaa
nää työt, en vielä tiiä tarviinko paljo
rahaa et pitäiskö jatkaa - ja sitten
seki on ohi ja voin jatkaa elämääni
ilman rutiineja ♥ tai en, ihan varmana
tuun olemaan kahvilassa. mut sinne
saa aina koneen ja voin datailla
samalla kun palvelen asiakkaita, khuul.

tosiaan muuten, nyt ku tosta ruissista
selitin niin se lippukin ois ihan jees
jossain vaiheessa ehtiä hakemaan. kai
mie ens viikollakin kerkeen, ihan varmana
käyn kaupungissa ja tuskin ne liput ihan
heti loppuu. mut eihän tohon oo enää ku
vajaa kaks viikkoa, nam <: ystäväni marita
ja kentsu tulevat mukaani, ilman heitä en
edes pääsisi sinne. ilpokin on siellä yhden
päivän kanssamme. it vil pii nais.

ystäväni tulevat tänne perjantaina. saatan
nähdä heidät jo silloin, jos tulemme turusta
sinä päivänä suht aikaisin ja jos he jaksavat
pyöräillä tänne luokseni. tai tietysti he
jaksavat jos minä olen kyseessä ♥ nehä vois
melkeen nuolla mun jalkapohjia jos haluisin, mä
oon kouluttanut ne hyvin. anyways, jos ei
perjantaina niin viimeistään torstaina pääsen
pyhämaassa hieman sundholmatunnelmaan, tosin
vain vähän, sillä ei sundholman voittanutta.

lamb of godin diskografiani on ladannut
huikeat 53 prosenttia! olen ylpeä siitä.
enkä nyt enään viitsi puhua tänne. moikka
tyhmät lukijat.

:------------) ♥ puspus!

1 kommentti:

  1. olenko tyhmä lukija ja en nuolis sun kengän pohjia -.- angst mul ei oo ystävii, -sensuuri-angst >:

    VastaaPoista