2009-07-08

everything about you is so easy to love

en mä kauheesti nyt jaksa kertoa mistään mitään,
töissä olen ja huomennakin kuuden aikaan pitää
herätä että pääsee kaupunkiin töihin, vaikka
se kahvila siellä aukee vasta kello 12. muuta
kyytiä en vaan saa niin pitää mennä sillon
kun ainut kyyti lähtee -.- hieman ärsyttää.

nyt on sitten ne pidennykset ainakin tulleet,
huomenna ehkä ostan väriä että saan niistä
samanlaiset kun mun hiuksista. (värjäsin
nää siis kirkkaanpunaiseksi, laitan kuvan ♥)
ihan söpöt ne oli, kunhan vaan pääsen käyttään.










oon koukussa aapelin palatrikseen :d tajuttoman
hyvä peli, kokeilkaa. tai älkää, jäätte kuiteski
koukkuun ja sitten on mun vika. unohtakaa siis
autuaasti tämäkin tiedonpurkaus jonka annoin.

sonisphere ois ihan jännä, mut 89 euroa on aika
paljon. harry potterkin olis ihan kiva nähdä
mut en tiiä miten mä sen teen o.o turkuun pitäisi
päästä, pitää kysyä jotain mukaan. moimoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti