2009-07-25

monta kivaa kesäkaverii / tällaista on ehkä olla nuori

kertokaa mistä kirjotan ei oikeen inspiroi
enää oikeen mikään missään -.-

kesälomaa on enää aika vähän, pitää siis vielä
ehtiä tekemään mahdollisimman paljon kaikkea
jännittävää. luultavasti ehdinkin, jos vähän
käytän mun puhelahjojani äiskään ja annaan.
shouldn't be that hard, ainakin toivoisin ettei.
pakko päästä gh-jamittelemaan, on vaan sellanen
fiilinki päällä nyt.

katotaan annan kanssa
varmaan tänään mainiot
murkkulaiset
,
jos mie jaksan. kummasti
tää koneilu vaan ottanut
ison osan mun elämästä
taas ♥ kyllä mun pitää
jaksaa nyt, toi on
kuitenki hyvä leffa :---)


oon kohta lukenut sen breaking dawninkin
toiseen kertaan, kiitos tylsien kahvilapäivien.
eikä mitään käryä mitä lukisin seuraavaks, varmaan
viimesen potterin vois uusiks lukea, englanniks
tietenkin. se nyt on vaan niin paljon parempi
kieli lukea kirjoja, kaikki kuulostaa niin paljon
kauniimmalta ja merkityksellisemmältä.

ainiin, joku päivä pitää sinne helsinkiin päästä
soppailemaan. ELLA! ilmotan sitten kun tiiän et
mikäpäivä mulle ois ok ni kerrot sitte onko se
sulle ja sun komealle alfaurosisillesi sopiva :>

nolottaa muuten hirveesti ku en oo pitkään aikaan
pessyt hiuksia :''D mutku ne ei näytä/haise/vaikuta
likasilta ni miks pestä turhaan ku väri lähtee
päästä oli turha pesu tai ei jokatapauksessa tää
mun viisaus hiusten pesussa säästää mun pieniä
rahoja ettei tarvitte niitä värejä kokoajan käyttää
ja säästää kaikenlisäksi vielä aikaakin kun joka
kerta väri päässä joutuu puol tuntia odottelemaan
sitä lopputulosta. eli järkevä ja käytännöllinen
olen, pisteet mulle. jes.

lopetan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti