2009-07-05

cause we are broken / what must we do to restore ?

oli ihan pirun kiva lauantaisunnuntai, en ookkaan
pitkään aikaan ollu katariinan luona c: nautin.
menin viiden jälkeen suoraan töistä niiden mökille
ja melkeen suoraan lähdettiin kaivamaan matoja
sateeseen että päästäisiin onkimaan. saatiin
ihmeen paljon kaloja ja syötettiin ne kaikki niiden
yhelle kisulle mikä tulee aina kyttäämään sinne
järvelle että onkiiko kukaan, söpö kissa. se
sade ei muuten oikeestaan edes haitannut, meillä
oli hirmu kivaa kun vaan juteltiin siinä kalas-
taessa kaikkea. ajoinpa mä yhdessä vaiheessa
sellaisella kauko-ohjattavalla pikaveneelläkin,
en nyt vaan yhtään muista että missä vaiheessa
kun olin vähän kikseissä siitä veneestä sillon
ni ei voi muistaa : DDd ja

kun päätettiin mennä noin seittemän aikaan uimaan
ni sade oli jo lakannut. saunan kautta suoraan
järveen pitkästä aikaa, se oli kyllä kans tosi
elän hetkessä -experience. sen jälkeen oli tosi
raukee olo taas vaihteeksi, kuin ei koskaan ois
uimassa sitä ennen käynytkään. uinnin jälkeen
mentiin viettämään iltaa mökkiin, jossa kulutet-
tiin aikaa mm. pelaamalla aasia annan ja kirsin
kanssa, jotka kans oli jäänyt mökille yöksi,
kattomalla telkkaria ja syömällä. noin keskiyön
paikkeilla sitten tempaistiin ja mentiin uudestaan
uimaan - tällä kertaa ilman rihman kiertämää
eli siis suomeksi alasti ♥ kiivettiin jopa
niiden hyppypaikalle keskellä järveä ja hypättiin
sieltä alas. yllättävän hauska asia tuo nakuilu,
kun sille päälle sattuu.

sen jälkeen kun noustiin lämpimästä vedestä
alkoi tulla senverran kylmä että piti sytyttää
takkaankin tuli eikä vieläkään meinannut lämmetä.
alettiin siis katsoa truu romantic leffa eli
twilight : d syöminkien kanssa leffan katsominen
tuntui kestävän kovin vähän aikaa ainakin minun
mielestäni, tai jos elokuva vaan oli lyhyempi
kuin muistin, ken tietää. kuitenkin, poistettuja
kohtauksia katsellessani tajusin että katariina
nukkuu sohvalla, niin päätin ittekin painua
sitten pehkuihin koska en olisi pysynyt hereillä
ilman seuraa. kellosta en siinä vaiheessa
tajunnut aikaa katsoa, ei sillä kai sen väliä.

aamulla herätys oli aikasin eli kello kymmenen,
sillä äiti tuli hakemaan meitä sinne töihin.
tämänpäivänen muumit-jakso oli muuten surkea,
toivottavasti kukaan ei kattonu >: vihaan sitä
poliisin veljenpoikaa se on ällö, mut katsoinpahan
sen jakson kuitenkin. kahdeltatoista aukes kahvila
ja vaikka pääsin kotiin ennen sitä ni jotkut
nyylät kävi täällä ostamassa pullaa jo ennen
kahtatoista -.- vammaset.

saunassa meillä oli muuten katariinan kanssa
ihanat angstihetket ♥

"huoh anni kun sulla ei oo selkäläskejä :---("
"........ ai sä oikeen katoit vai?"
"no vähän .. D:"

"kato nyt sun varpaita ne on tollaset sopivan
mittaset ja kauniit, mulla on isovarvas liian
iso jajaja..." [c] katariina :---------)

oli vaikee takoa sen päähän että en oo sen
laihempi kuin se ittekkään. ja hei, sillä on
silti isommat tissit kuin mulla !

noniinnoniin, mitäs mulla onkaan ens viikolla
menoa: maanantaista perjantaihin öö, töitä
o.o nice, no kai mä selviin. perjantaina sitte
töistä suoraan viihteelle, mmmmmm ♥ äiti kun
alottaa keskiviikkona leirin ni sillon ainakin
tulee olemaan ke to pe täyttä työtä, en tosiaan
muuten tiiä että onko maanantaina ja tiistaina
mitään. voisin mennä jollekin kylään, hmm ...

puol tuntia enää että saan tän paikan kiinni ja
pääsen sisälle datailemaan.



jumitusbiisi, olkaa hyvä.

10 kommenttia:

  1. Liiallisen fiksuuden ja ylikohteliaisuuden jälkeen teijän meno kuulostaa tosi järkevältä! Nakuilu ja vartalovertailu ei oo ikinä kuulostanu noin kivalta :) Jouduin koko päivän leikkii kauheen kohteliasta, vaikka mua nukutti ihan helvetisti, ja tulin sit sairaaks :| Pyörryn kohta näppisten päälle. Huomaat sitten siitä, kun mun kirjotuksesta ei saa enää mitään selvää. Onko vartalovertailu sana?

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Eiks oo iha helvetin vaikee ku ei oo mitn reply-nappuloita täällä :| Mä en ikin tiiä miten mä vastaan kenellekkin pertille. Yleensä en vastaa mitään. Mä jotenki ehdin kypsyy täysin viides tunnis siihen kohteliaisuus juttuun. Leikitään eka kauheen fiksuja ja sit mennää kotii raapimaan persettä (: Itse en harrasta, mutta silti. Mä muuten tykkään tosta sanavahvistuksesta ku kommentoi. Tulee kivoi sanoi! Annan lapselleni nimen jostaa noista... not.

    VastaaPoista
  3. Jooo ja sit jos vastaa omaa blogii, ni sit se toine ei välttist ees huomaa. Ainakaa jos ei odota mitään vastausta D: Ja sit nää "lukiakysymykset" on aika.. joo 8) Mä en tajuu miksei nää laita mitn reply hommaa tähä. Vaik sellane et vastattais omaa mut tietkö et se menee sillee hoho reply ja sit menis sähköpostiviesti sil vastatulle u know 8) mul tuli tos ekas kommmentis tosi kiva ja en muista enäää :D katon mikä tähän tulee... manterl :D

    VastaaPoista
  4. Repactost tulee mieleen joku tyyliin predator 8) Helpottais kyl ihan helvetiks. Oliks vuodatukses yhtää helpompi? Alettiin muuten sitten täällä juttelemaan :D tähä tuli gristsom

    VastaaPoista
  5. aijaaa ;s toivottavasti tähän tulee joskus joku vastaus juttu 8) okei joo ei mulla mitään sanottavaa oikeen oo enää 8D swishbo!

    VastaaPoista
  6. Eiku en lopetakkaan vielä ku tuli mieleen, että ollaan aika datiksii D: Ootko huomannu, että ei kertaakaan olla nähty toisiamme koulun ulkopuolella silleen että oltais jotain tehty. Tajusin vaa äsken 8)) Me ollaan vaan datailtu :D Eiksme viime kesälomal vedetty yödataamisii tai jtn? :o abmin

    VastaaPoista
  7. haha :D mulla se riippuu kans aika paljo päivistä ja sillain, mut yleensä oon aika puhelias ja selitän kauheesti 8) sit ain väliin kyselen, et jos mun jatkuva selittäminen haittaa dices

    VastaaPoista
  8. :'DD no jos mua väsyttää ni sit oon ihan hiljaa ja nukun vaa sillee ja en jaksa miettii mitää sanomist :D katsu aika usein on sillee, et se kuuntelee mua jonki aikaa ja yhtäkkii sen katse alkaa niinku vaeltelee kaikkial. sit se kohdistaa katseensa ja lähtee kävelee siit pois vaiks mul oli juttu kesken 8) ja sit se ilmekkin on ain ihan tyhjä, et se ei oikeesti ikinä kuuntele mua. mä sentää kuuntelen toisten jutut loppuu 8D calidste

    VastaaPoista
  9. joo ei mullakaan oikeen enää mitään 8D dosessa

    VastaaPoista
  10. sauna angstaajat : O

    VastaaPoista