2009-08-15

as i close my eyes, i feel it all slipping away / we all got left behind, we let it all slip away

se on jo lauantai. niin tuttua varmaan kaikille, että
sillon kun pitäis ajan mennä hitaasti niin eiköhän se
juokse ennätyksiään sitten. kaks yötä vielä tätä lomaa
jäljellä. huomenna meen sittenkin töihin vaikka piti
vapaata olla (anna sai lahjottua mut siihen sinisen
värisellä setelillä) ja maanantaina lähetään ajoissa
sinne turkuun, eli tässähän jo ihan automaattisesti
rupee valmistautumaan siihen aikasin heräämisen rytmiin
mikä on oikeestaan ihan jees koska ilman näitä menoja
mä en ainakaan heräisi aikasin loman lopussakaan (---:



















tänään saunassa tungin ensimmäistä kertaa elämässäni
öljyhoidon tähän tukkaani. voin ihmeekseni todeta
ettei vienyt tätä punasta väriä sen enempää kuin normi
pesukaan, ja kiiltoa tuli kyllä ton myötä oikeesti tosi paljon.
hiukset tuntuu hirmu pehmeiltäkin tällä hetkellä, en sitten
tiiä jatkuuko sama meno huomenna, sopii toivoa ainaki <:
anyways, tykkään paljon.

luin tossa eilen vuoden vanhan elokuun demin, jossa
kerrottiin '08 syksyn muodista ja väreistä ja tajusin
että mun muotipääni on selvästi vuoden myöhässä. siinä
nollakasin numerossa ylistettiin violettia vaatteissa -
jaa no joo, meikä on tänä vuonna haluamassa violettia
syystakkia ja muutenkin kaikkee violettia kamaa - ja
sitten siinä oli myös että syksyn hiukset on punaiset
- öö, minkä värinen mä olenkaan nyt? o,O käännetään
aikaa vuosi taaksepäin niin mähän olisin pirun muodikas,
cool. no okei ei käännetä, munmielestä ihan sama mikä
on muotia ja mikä ei, mistä mä satun just nyt tykkäämään
on se tärkein juttu. see on annimuotia ♥ hiukan kyllä
harmittaa et vaikka kuinka oon ettiny violettia takkia
netistä ni en mä mitään löydä ;c jos sitten nappais
siellä turussa, toivotaan näin.

ANNI sanoo (23:44):
mitä mää kirjotan blogiin en keksi mmitäään
Vispilä. sanoo (23:44):
kirjota et olen torstiäärelä ja mulla on kasvimaa
ANNI sanoo (23:45):
: D
en tahdo
Vispilä. sanoo (23:45):
aijaa
en sit tiiä
eiku
kirjota et
en tahdo olla enkä kirjoittaa että olen torsti äärelä
jolla on kasvimaa
tai sit kirjotat musta jotai kivaa sinne
ANNI sanoo (23:45):
ok toi pistetään loppulauseeks D:
ANNI sanoo (23:46):
mitä kivaa mä susta keksin
apua
ääkjkljkl
Vispilä. sanoo (23:46):
hihhi
ANNI sanoo (23:46):
mikolla on hienot housut
ANNI sanoo (23:47):
en mä keksi oikeesti
en kehu ihmisii koskaa
tai siis ylistä niit
tässä huomaat kokemattomuuden paikan
harmi
Vispilä. sanoo (23:48):
joo
kirjota sinne et oon lihis
ANNI sanoo (23:48):
mikko on lihapiirakka
: DDDDDDDDDDDDDDD
Vispilä. sanoo (23:48):
jooooo

näihin sekaviin tunnelmiin kuittaan tällä kertaa,
heips :>

1 kommentti:

  1. Oho, mäkin ostin mun ensimmäisen violetin vaatteen just viimeks :o Hiuksia en kyllä oo värjäilly punaseks sitten ala-asteen. Ja kyllä, mullakin on ollut joskus punaset hiukset, mutta siitä ei taida kauheesti mitään todisteaineistoa olla jäljellä..

    VastaaPoista