2009-09-15

"beibi jos olisit teltta, niin mä pystyttäisin sut"

Viimeinkin sain kuvia leiriltä! Kauheen ahdistavaa vaan
odottaa että voi kirjottaa tänne, ens kerralla voisin 
itte ottaa kuvia ettei tarvitte venailla c: Kuitenkin,
nyt on kuvia joten saattaapi olla että tulee ihan 
lukemisen arvoinen postaus.
-
-
Meijän leiri oli siis jatkorippileiri. Se pidettiin pikoos suurin
osa meistä oli rippileirin jälkeen sitä mieltä, että tätä
piti saada lisää. 11.9 me sitten mentiin sinne about kello
kuus illalla ja sunnuntaina 13.9 päästiin takasin siinä kolmen
maissa iltapäivällä heti sen jälkeen kun oltiin yhdessä päätetty
että pidettäis loka-marraskuussa vielä jatkoriparin jatkoripari
:-----D Paikasta ei vielä oo tietoa, leirikeskuksien vuokrat
on kuulemma pirun isoja joten täytyy nyt kattoa sitten minne
mentäisiin. Kuvassa on jotain perussäätöä leirin jostain
ajankohdasta, Julialle kiitokset tästä ja tulevistakin kuvista.
Ei tainnu olla yhtäkään hetkeä millon sillä EI ois ollu 
kameraa kädessänsä tai jossain lähettyvillä D:
-
 
  
-
Tähän väliin ois aika jees esitellä nää meijän ohjaajat.
Ylemmässä kuvassa kiitää Pyhämaan pappi Juhani. Mun-
mielestä toi kuva kuvastaa sitä niin täysin, oli pakko pistää. 
Alemmassa kuvassa Jussi ja Jaana, jotka vaikuttivat
omilla tahoillaan meijän leirin onnistumiseen. Mä en 
ainakaan ois suostunut soittamaan Tuu mun vaimoksein-
biisiä yhtä useesti kun Jaana yleisön pyynnöstä suostu :d
-
 
 -
Yhessä vaiheessa meijät jaettiin joukkueisiin ja kilpailtiin
erilaisissa tehtävissä. Tässä ois niinku tulossa kuka laittaa
pyykkipojan korkeimmalle katajaan puuta vahingoittamatta-
kilpailu. Mulla on Merin hieno örkkitakki ♥ Ja ainii, nauratti
vähän ku olin niin varma kotona että mulla on kaikki pakattu
mitä leirillä tarvitten, niin eiköhän multa unohtunu makuu-
pussi/lakanat, hammasharja ja muutama varavaate DDD:
Kyllä mä noillakin selvisin, mut vähän kyllä harmistutti ku
luulin olleeni kerrankin hyvin varustautunut.
-
-
Tässä tehtävässä oli ideana naulata viis naulaa yks lyönti
kerrallaan tollasiin lankkuihin. Meijän miesvoimamme löi
jatkuvasti huti joten eihän se ainakaan meijän muiden
vika ollut ettei voitettu o.o Oli se silti ihan jännää. 
Käytiin lauantaina muuten uimassa ja saunassakin, tosin
siitä ei liene kuvatodisteita. Ihan hyvä vaan DDD:

-
Yhteenvetona leiri oli ihan viikonlopun arvonen, vaikka
sitte sunnuntaina särkikin päätä aika radikaalisti kun
ei tullut tota nukkumista kauheesti harjotettua siellä. Eipä 
mitään, äiti antoi jäädä kotiin joten oon nyt ottanut tässä
kaks koulupäivää ihan rennosti ja missannut cooperin
testin ja muuta turhaa. Ei harmita ♥ Kyllä mä ainakin
meen sinne jatkojatkoleirille jos sellanen vielä tulee,
sen verran jännää oli. Ja yllättävää muuten tuolla oli
se, että kuinka paljon harrastin tuota sosiaalista 
kanssakäymistä noiden lokalahtelaistensundholmalaisten
kanssa O.o See ei oo sama asia kun koulussa, leireillä
tulee oikeesti oltua paljon enemmän. Ja se on 
pelkästään hyvä asia, näitä siis lisää. 
-
-
Loppuun sunnuntain iloiset tunnelmat ja vieraskirja
Klikkaamalla suuremmaksi kiitos, tai jos tahdotte ihailla
livenä niin Vasikkarin leirikeskuksesta Lokalahdelta löytyy 
tämä c: Kuittaan, haen kaakaota ja ryhdyn tekemään
jotain mieltä virkistävää, heippa ^^
... Psst, otsikko ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti