2009-09-04

this life's too good to last, and i'm too young to care

on senmoi olo että kipeeksi tullaan. pää painaa ja kurkussa
on kamaa, tänää heti ku pääsin kotiin koulun jälkee ni
suoraan nukkumaan ja heräsin siinä seittemän maissa.
ihan jees muuten mut huomenna pitäis raahata ittensä
tädin viiskymppisjuhliin :d toivottavasti tää ei oo mitään
tarttuvaa sorttia, pelkkää flunssaa vaan. ei mulla ainakaa
kuumetta oo, tosin en oo varma ton meijän mittarin
luotettavuudesta, muttei kyllä tunnukaan kuumeiselta.
no, kyllä tää tästä jotenkin. juon teetä ni helpottaa.
-

kaunis rippikuvani, joka oli pakko pistää ihan
senkin takia että mun hiukset on luojan kiitos
kasvaneet tosta ja muutenkin olen hieman
enemmän siedettävä ♥ ihan vertailun vuoksi.
mutta on toikin ihan kiva, munmielestä ainut
onnistunut niistä lukuisista otoksista. toi mekko
oli aivan liian iso mulle tuolloin ja on varmaan
tällä hetkellä vielä enemmän iso >: harmi, mä 
tykkäsin siitä aika paljon.
-
MURR. väsyttää vaikka nukuinkin sen neljä tuntia.
en pidä tästä. tänään ois voinu alotella äikän luku-
päiväkirjaa mutta ei taida jaksella. jos vaan pelailis
simsiä ja yrittäis parantua huomiseen mennessä.
tänään testataan ekaa kertaa elumenin haalistuminen
shampoopesussa, menen suihkuun :> heihei.
-

-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti