2009-10-25

Mut kuilun reunalla on lyhyt hetki / Niin en mä tarvii, en mä tarvii sua

Tänään voisin melkeen olla ylpee ittestäni,
kuntoilin tuhannen kalorin eestä tossa puolisen-
toista tuntia - tosin en oo kahteen päivään juuri
urheillut ni olihan se periaatteessa ihan pakkokin.
Kauheesti oon kans syöny nameja syyslomalla mut
täytyy rajottaa sitten ku huomenna alkaapi se ah
niin ihana koulukin ♥ Maanantaipäivät on yhtä tus-
kaa kuten varmasti oon täällä maininnukkin, illalla
vasta kasilta pääsen kaupungista kotiinpäi, sitte
kuntoileen, suihkuun ja sitte pitäiskin melkeen olla 
nukkumassa ja syödäkin varmaan pitäis. Ehkä sen
kuitenki jaksaa kun ei oo enempää viikossa tollasia
päiviä ja kohta siitäki saa joululomaa (: Olipas epä-
tyypillinen hymiö multa, en mä oikeesti hymyil-
ly tollain, hups...
-
 Nyt haluun tehdä jonkun kallupin pikoos mulla
ei oo yhtään mitään asiaa teille, siis olkaa hyvä.

POJAT :
Paras miespuolinen ystäväsi ? 
Öö, varmaan Veikko. Tai Joni.
 Seurusteletko juuri nyt ? 
En.
Haluaisitko ?
En.
Kuka poika on saanut sinut onnellisemmaksi kuin koskaan ?
Mä en tiedä, ei kukaan oo ollu mitenkään spesiaali.
Oletko ihastunut ?
En.
Edes vähän ?
No okei ihan vähän >: En enää paljoa.
Voisitko himoita ystäväsi poikaystävää ?
No voisin tietenkin, jos se ois semmonen mitä tekis
mieli himoita.
 
TYTÖT :
Paras naispuolinen ystäväsi ?
Minä itte ♥ Tai Anna.
Tykkäätkö pitää tyttökavereidesi kanssa leffailtoja ?
Onhan ne varmaan ihan kivoja, ite en kyllä 
kauheesti jaksa mitään järjestellä.
Oletko koskaan pussannut tyttöä ?
Joo.
Voisitko seurustella tytön kanssa ?
En.
Luettele 6 naispuolista ystävääsi ?
Minä, Anna, Ella, Mari, Meri, Julia.
Onko sinulla joskus ollu 'cat fight' ystäväsi kanssa ?
Joo on DDD : Oi niitä aikoja.
Riiteletkö usein kavereidesi kanssa ?
Riippuu millä tuulella oon. Huonolla päällä kun
riitelyttää enemmän.

PERHE :
Lempi perheenjäsenesi ?
Tyhmä kysymys. Anna ja äiti.
Polttaako joku perheestäsi ?
Aino.
Matkusteletteko paljon perheesi kanssa ?
Ei kauheesti.
Onko perhe sinulle tärkeä ?
On.
Onko sinulla sisaruksia ? 
On.
Jos, niin minkä ikäisiä, ja nimisiä ?
Kalle öö jotain alle 40, Aino 19, Anna 14.
Onko sinulla avoimet välit vanhempiisi ?
Äitiin joo, isään ei.
Voisitko elää ilman perhettäsi ?
Ilman isiä voisin, mut en ilman näitä muita.
 
KOTI :
Minkäslaisessa talossa asut ?
Punainen omakotitalo.
Oma huone ?
Omistan.
Mitäs kirjoituspöydältäsi löytyy ?
Meikit, hiuskamat, hajuvesi, rahat ynnämuu
elämiseni kannalta välttämätön.
Monikerroksisessa talossa asut ?
Kaks kerrosta tässä näyttäis olevan.
Ketä kaikkia talossasi asuu ?
Minä, äiti, isi ja Anna.
Onko siellä asunut joskus jotain muita ?
Joo, Aino.
Oma koti kullan kallis ?
Ilman isiä joo.
Podetko helposti koti-ikävää ?
Joskus kyllä, mut tällä kertaa kotiutuessani
kylästä mulle tuli kauhee ahdistus oikeestaan
kun palasin kotiin o.o
 
VAPAA-AIKA :
Vietätkö paljon aikaa kavereidesi kanssa ?
Koulussa se normi, vapaa-ajalla en yleensä jaksa.
Mitäs harrastat ?
Pianonsoittoa, datailua, itsesääliäkin joskus ♥
Shoppailetko usein ?
En.
Käytkö usein ulkona syömässä ?
En, koska sillon en yleensä tiedä mitä kaikkea
siinä ruuassa on ja mulla on pakkomielle laskea
kaloreita joten siksi.
Luetko paljon ?
Aika paljon.
Vietätkö paljon aikaa tietokoneella ?
Suht paljon vieläkin, mut oon vähentänyt.
Onko musiikki tärkeä osa elämääsi ?
Todellakin.
Katseletko paljon elokuvia ?
En oo vähään aikaan jaksellut.
Onko paikkaa jonne kaipaat?
Kuntopyörälle.
Asia, jonka haluaisit menneisyydestä takaisin?
Varmaan sen huolettoman fiiliksen mikä pienenä
aina oli, se kun ei millään ollut väliä kunhan itellä
oli hauskaa. Eikä ollu mitään kauheita paineita
mistään 'isojen jutuista', ne oli vielä kaukana
eessäpäin sillon.
Jos saisit yhden toiveen, mikä se olisi?
Haluisin painaa 53kg. Toivotonta :)
Viimeisin asia, joka on saanut sinut hymyilemään?
Se kun tapoin kaks simsukkoa tulipaloon vajaan
viiden minuutin aikana. Hups.
Onko olemassa henkilöä, josta olet yrittänyt jo kauan aikaa 
päästä pakoon, mutta hän on kuin iilimato?
Ei enää, Egyptissä ja Tunisiassa niitä riitti.
Onko hetkeä johon haluat aina palata?
Ei tietääkseni.
Oletko koskaan suunnitellut asioita, joita haluat 
tehdä ennen kuolemaa?
Olen joo. Periaate oli että kaikkee pitää kokeilla, kunhan
pysytään hyvän maun rajoissa. Haluun ainakin matkus-
taa ihan hemsvetiksi ja kuolla sitten kun ite tahdon, 
en haluu olla avuton vanhus palvelutalossa.
Millainen olisi unelmien asuntosi/talosi?
Kattohuoneisto Lontoossa tai omakotitalo vieri
vieressä muiden omakotitalojen kanssa yleensäkin
Enklannissa. Se on niin unelma ♥
Kertoisitko suurimman salaisuutesi pojalle, jota 
halasit viimeksi?
En mä muista ketä hän oli, joten en.
Löisitkö henkilöä, jonka takia viimeksi itkit?
En mä halua.
Oletko hiljainen vai äänekäs?
Riippuu. Yleensä en jaksa puhua D :
Rakastatko oikeasti ketään koko sydämesi 
pohjasta?
Perhettä varmaankin. Miinus se iskä.
Kutsuisitko hautajaisiin sen henkilön, joka on eniten 
vaikuttanut elämääsi?
No kai sen voisi. En tosin vielä tiedä kuka hän on.
Onko sinulla vilkas mielikuvitus?
Ei kamalan.
Mitä tekisit jos aurinko ei eräänä aamuna 
nousisikaan?
No vähän ihmettelisin. Soittaisin äiskälle ja kysyisin
että missä on aurinko >:
Mitä tekisit jos sinulla olisi kaksi puolen litran 
Leijonapulloa?
Myisin ne.
Mitä tekisit jos hukkaisit itsesi?
Vaipuisin masennukseen, jonka jälkeen ryhdis-
täytyisin ja lähtisin etsimään niin kauaksi aikaa
kunnes löytäisin itteni jälleen.
Onko ollut aikoja, jolloin olet ajatellut, ettei 
sinulla ole merkitystä?
On. 
-

2 kommenttia:

  1. hyvin yllättynyt olin pääsystä topkuuteen joten kiitos tästä :> <3

    VastaaPoista