2009-11-09

Itkit kuin joku olis jättänyt sut kokonaan / Eikä koskaan palaisi enää uudestaan

Ensimmäinen päivä työharjottelua takana ja mä selvisin!
... Tosin skippasin teorian äitin luvalla, mut kävin sentään
pianotunnilla työn lisäksi. Siel oli ihan jees meno, kauheen
rentoo eikä juur mitään tekemistä. Sopii mulle, mut vois
sentään jotain aktiviteettia olla huomenna kun tulee viel
pitempi päivä kun tänää ku lähdin pianotunnin takia aiem-
min. Kauhistelin kyllä et miten ne ihmiset siellä vaan ko-
koajan kahvittelee ja syö viinereitä ja hampurilaisia sun-
muuta, ei siinä varmaan oikeesti ees oo mitään kamalaa
mutta mä oon kehittänyt siitä aikalailla pakkomielteen jo-
ten kamalaa on. Nauroin tänään myös samaan aiheeseen
liittyvää juttua mikä tapahtu ihan kaveripiirissä tän päi-
vän aikana, mutta en viitti sitä tänne selittää koska en
oo oikeen varma kuka näitä lukee eikä se asia oikeesti
ees ollut hauska D: Vähän järkyttävä, kuten viineritkin.

Poistin tän seuraavan kappaleen mitä kirjotin jo aikamoi-
sen pätkän, koska sekin käsitteli ruokaa -.- Ei pyöri täm-
mösellä mielessä enää mikään muu kuin ruoka, jes.













Tänään tulee kaks jaksoa Sinkkuelämää, siit onkin jo pitkä aika kun viimeks kattelin niitä kunnolla. Ehkä paras sarja ikinä oikeesti, kaikkien pitäis ees jossain elämänsä 
vaiheessa kattoa sitä ja tajuta kuinka paljon siinä on asiaa 
mukana. Ja näin asiaa sivuten, oon alkanut pitämään myös  
Frendeistä o.o En koskaan olis uskonut näin käyvän, sehän 
oli sitä vamoa valmiiksinaurettua ja säälittävää ohjelmaa, 
jota on tehty ajankuluongelmien vuoksi ylimonta kautta 
joissa ei enää kukaan pysy perässä. Ihan jees silti.

Ens viikolla mulla on superkiva viikko, lähden laivalle maanantai-
illalla ja tuun tiistaina, olen keskiviikon potemassa lievää väsy-
mystä rankan reissun jälkeen o.o, torstaina normi koulupäivä ja
perjantaina tuntia aiemmin koulusta pois ja lähtö turkuun New 
Moonin kello kolmen näytökseen Maijan, Julian ja ehkä Annankin
kanssa :> Odotan innolla.












Hehz, soitan musaopiston vapaan säestyksen 
tutkinnossa Sopivasti lihava, kuvaa itseäni aivan loistavasti o.o
Soitan kanssa Pikkuveljen ja Jouluyön hymnin, mut ne ei nyt 
ole niin oleellisia. Sopivasti lihava on, niinku sekin että sain 
äikän aineesta 10- ja oon ilonen Teemusta koska se voi nostaa
minu äidinkielen numeroani <3 Tämä ei tosin liity nyt miten-
kään musaopistojuttuihin, mutten jaksanut alottaa sille koko-
naan uutta kappaletta kun lopetan muutenkin pian. Sipulikeit-
to alkaa muuten maistua etovalle jos syöt sitä neljä desiä yh-
den päivän aikana. Uskokaa mua, se ei oo hyväksi.

2 kommenttia:

  1. kerro toi juttu mikä nauratti sua kaveripiirissä? :o teelll meeeh!

    VastaaPoista
  2. ...... emmä muista sitä ees enää :D:D:D:

    VastaaPoista