2010-03-14

JJJEI!


Ihan pakko tulla kertoon kun minä oon reilun viikon päästä
tämmösten ylläolevien tuituiylihienojen shortsien JA tällasten
ihan yhtä khuulien farkkujen omistaja!♥ Yhteensä 36,40€ ja kun
minu Visa ei suostunu yhteistyöhön ni äiskän Visa suostui :] 
ÄÄää en vois olla moor häpi nytten! Toivotaan vaan, etten ottanu
liian isoja taikka pieniä kokoja, kokotaulukon mukaan pitäis ainaskin
mennä ihan bra mutkun ei niistä koskaan tiiä. Sen näkeepi sitten
kun nämä saapuilevat kotisuomeen, en millää jaksa oottaa yhyy!

9 kommenttia:

  1. Jepjep :] Jaahs sä löysit ittelles housuja, mistä sä noi tilasit? Aika halvalla pääsit kyl joo :D

    VastaaPoista
  2. Jeij kivat sulle :---D en muutes käsitä sitä visalla maksamista ku munkaan visalla maksu ei niinkö onnaa ei sitten millään. vai eikö visa electroneilla se vaan onnistu :---D noh äiskiltä onki sitte suht koht helppo pyytää avustusta :---D

    VastaaPoista
  3. oi ihanat ♥ (-:

    mäkin haluuuun :--DDDD

    VastaaPoista
  4. Aijaa :o nooh onneks on olemassa verkkopankkitunnuksilla maksamismahdollisuus :---D

    VastaaPoista
  5. Hmm nyt oon mäki sekasin. :---D Mun mielestä se visalla maksu on eri ku siinä ei kirjauduta pankkiin? vaan naputetaan siihen niitä numeroita siitä visan kortista oor something. :D ja ku meikä maksaa verkkopankkitunnuksilla nii se heittää mut op:n sivuille ja kirjaudun sinne ja maksan niinkö laskuna sen tilauksen mitä oonkaan ostamassa :--D

    VastaaPoista
  6. Mitä hittoa :DDD ihan eri juttu mitä kattoin ku äippä makso yhen mun tilauksen nii ei sen minnekkään pankin sivuille tarttenu kirjautua :o tyyliin eka joku henkilötunnuksen loppuosa, kortista joku neljä numeroa ja kortin vanhaksi meno vuosi ja se oli valmis :---D (eikä ees ollu mikään huijaismaksu ku paketti tuli perillekki:DD) mut nyt siis mua alko vähän epäilyttää että onko ees kyseessä sama toiminto :D

    VastaaPoista
  7. Joo no mua alko kyllä tosissaan häiritteen tämä homma :---D

    VastaaPoista