2010-07-31

Muuttohässäkkää

Miun huone alkaa jo näyttää siltä, ettei sen omistaja tiedä
mitä se ottaa mukaan ja mitä se jättää kotiin - matkalaukku
puoliks täytettynä lattialla, vanhat ja isot vaatteet sohvalla
sievänä kasana, blenderin sisällä kumihanskat ja punanen
hiusväri... Err, tätäkö tää muuttaminen aina tulee olemaan?
Kuitenkin suurin (ja tärkein) osa on hoidettu, eli sänky, pa-
kastin, kirjoituspöytä, TV and other essential furniture on
paikoillansa. Liinavaatteet on asunnossa, astiat kaapissa,
vedenkeitin ja mikro paikoillansa. Mamma lupas kustantaa
mulle vielä kahvinkeittimenkin :) Ja äiti haluaa välttämättä 
täyttää mun pakastimen pullalla... Tietty ne ajatteli ittiään
kun tulee kahville joskus, mut tuntien ne ois saanu pikakah-
via ja sokerikorppuja... Muttei sovi valittaa. Opiskelijan
ei pidä nirsoilla ekana vuonna, that's for sure :D 

Ens viikolla sinne ois sitten raahattava perseensä. Joko oon
riittävän useesti maininnut, että jännittää D: Oon samaan 
aikaan innoissani ja hermostunu, kun ei yhtään tiiä mitä o-
dottaa. Rakastan sitä kämppää muuten, se on niin mun nä-
könen jo nyt♥ Saan kannettavankin sinne samantien ja pää-
sen kirjottelemaan fiilinkejä Faceen heti ekana yönä - oon
satavarma, etten nuku kauheesti sinä yönä. Aamulla mietin
varmaan sitäki, että missäs hemsvetissä mie olen O_ô


Pieniä kuulumisia ennen turkulaistumistani, kuvien
suhteen hyvin rikas merkintä päättyy tähän.

1 kommentti: