2010-09-27

Exam week

Hellou ystäväiset kalliit! Koeviikkoa pukkaa
rankasti (tai no, vetelee kahta viimeistä koettaan huomenna
ja ylihuomenna, no kuitenkin) ja miun aika onkin ku-
lunut pitkälti koekirjoja selaillessa, koululla ja
muita elämän välttämättömiä tekemisiä puu-
haillessa. Isosisko kotiutui Amsterdamista
pariksi viikoksi mun kämpille asumaan eikä
me luonnollisesti olla vältytty riidoilta kun
se on samanlainen koneen käyttäjä kuin alle-
kirjoittanut itse ^^' Muuten on kyllä ihanaa,
kun näkee siskoa pitkästä aikaa. Se on rakas.   

   
Viime perjantaina mulla oli ihan älyttömän
hauskaa IB:läisten järkkäämässä CAS-partyssa,
tuli taas tutustuttua enemmän rinnakkaisluokka-
laisiin ja vähän vanhempiinkin :) (ja tässä vaiheessa
harmittaa, että mulla on kamerasta paristot finito enkä muuten-
kaan saa aikaiseksi ottaa sitä mukaani mihinkään pailuihin...) No,
eiköhän ens perjantaina harkittais niiden paristojen
hankkimista kun juhlistetaan koeviikon päättymistä.
Ehkä voisin jopa panostaa niihin nyt, sillä äiti toi tä-
nään ruokaa jääkaappiin mikä tarkoittaa sitä, että
mun ei tarvitse ravata kaupassa ruokaa ostamassa!♥
Mulla on kaikki hyvin, kun on ruokaa. Lol.


Varsin asiattoman postauksen kuvittajana
toimi tällä kertaa miun uusin kauneusihanteeni
Christina Hendricks. Tolla naisella on upeat kas-
vot o__o (eikä paha vartalokaan, kelpais mullekin 8) Enjoy!
Pidän vähän breikkiä tästä kirjoittelusta, kattoo 
koska löytyypi aihetta rustailla toistamiseen. Ehkä
piankin, God only knows eli Jumalan ainoa nenä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti