2012-05-23

Ainiin, ps...




Syntymäpäivälahja itselleni. Hän on kaunis ♥

6 kommenttia:

  1. Tää ei varsinaisesti helpota miun napakorukuumetta :D Mutta hieno se on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö sää ole täysi-ikäinen? Ota napakoru! :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mä luulin että sulla on jo :o En tiiä tosin miksi. Ehkä sä oot vaan semmosen olonen, että sulla vois olla :D

      Poista
  3. Nätti koru. Ja pieni maha!

    Mä oon aina vähän arponu uskaltaisko tollasta ottaa vai onsk se vaan tommosten pienimahaisten hilu tuo :D Mutta kunhan mä joskus saan asiat järjestykseen (eli muistan), niin käyn kyl hakee niskaan rautaa. Makia ois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on pieni maha, sitä ei edes näkynyt siinä kuvassa minkä tänään näin 8) Niskalävistys on nii-in makee... Ja varmana sopii sulle, kun oot muutenkin niin khyyl. Mun mielestä ;)

      Poista