2012-04-07

Ei niin mitään sanottavaa

Tämä viikko on ollut treenien suhteen paljon kevyempi kuin edellinen, mutta muuta tekemistä onkin sitten riittänyt. On ajotuntia, teoriaa, kokeisiin lukua ja muuta hässäkkää, joista kuitenkin olen selvinnyt kunnialla so go me! Ei mulla tänään ees oo kauheesti asiaa - eikä kuluneella viikolla ole missään vaiheessa oikein ollutkaan - joten annetaan mennä lyhyesti tällä kertaa:

Ma: 20min loikka/HIIT-treeni sis. hyppyjä ynnämuutakivaa, 10min kahvakuulailua sitä ennen
Ti: 1h05min salitreeni (kyykky, apuliikkeet)
Ke: 1h15min salitreeni (penkki, apuliikkeet + 10min HIIT kuntopyörällä [4x30sek])
To: lepo
Pe: 30min kahvakuulan, POPpilateksen ja leuanvetojen treenailua (mä niin vedän kesällä leukoja!)
La: 10min HIIT kuntopyörällä (5x30sek)
Su: lepo 

Äsjuukänsii, 3h30min yhteensä eli melkoisen vähän. No mut ei haittaa, mulla on nyt loma! Ja sen kunniaksi menen tänään mökille kavereiden kanssa saunomaan ja viettämään iltaa. Minkäännäkösiä haluja pään sekoittamiseen ei ole, joten jätän alkoholit suosiolla väliin. Sen sijaan ajattelin olla rohkea ja käydä uimassa :)

Kyykyssä alan saavuttaa pikku hiljaa tavoitettani eli oman painon kyykkäämistä. Ei oo enää kuin muutamasta kilosta ja coren pitävyydestä kiinni se. Ensi viikolla otan ohjelmaan enemmän alaselän liikkeitä, se kun tuntuu kipuilevan tälläkin hetkellä eli joko oon tehnyt jotain väärin tai sitten mulla on liikaa painoja tangossa suhteessa alaselän vahvuuteen. Veikkaan molempia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti