2009-06-10

vieri vesi vieri, mä oon rikki mä oon pieni / mä oon irrottanut kädet kaiteesta













tänään en menny ees töihin tonne sipulipellolle
kun oli niin paljon muuta tekemistä näin täs
rippijuhlien alla. ensinnäkin mie kävin vähän
parturissa, leikkailtii ja värjättii. ja ehkä ekaa
kertaa oikeesti tykkäsin lopputuloksest o;
ei se tossa kuvassa oo niin kirkas kun mitä tä
oikeesti on mut toivottavasti tosta sentää
jonkinlaisen kuvan saa. <:



















mä tykkään mun rippirististäkin. se ei oo
mikää sellane tylsä ja normaali, ja voin
käyttää tota vaikken tosiuskovaine ookkaan
jo pelkästään sen takii ettei se oo niin
perus. se on hieeeeno. ♥













ja sitte vielä rippimekko. tykkään tost
kokoaja vaan enemmä, varsinki nyt ku
saatiin se ompelijalta ku sitä kavennettiin
ku oli liian iso :< ni nyt se on niin täydelline
ja just mua. laaaaaaaaaav.

toi parturi kesti muuten 2h o.o hieman
järkytyin kyllä, mut hyvää kannatti
odottaa. jajaja sitte parturin jälkee haettii
toi risti ja sitte mentii vielä kukkakauppaa
varaamaan kukkasii ja nyt ollaa kotona.
huomen töihin taas sitte :---) ja ps tää
blogspotttti on aika mukaisa käyttää.

2 kommenttia:

  1. Mahtavan värinen mekko, muistuttaa mun hiusten tyvien väriä ;) Nätti mekko muutenkin.

    Mie en minkäänlaisia koruja käytä, niin rippiristikin lojuu ties missä, en edes ole avannut sitä pakettia, kun nimenomaan kielsin ihmisiä tuomasta ristiä, mutta eipä mua kuunneltu -__-

    VastaaPoista
  2. Wow sul on nätti mekko :o ♥ Mul ei ees oo rippiristii, ku se jotenki vähä jäi, ku mun kummitäti kuoli siihen aikoihin joten joo. Joten en omista, mut ei se mua haittaakkaan 8)

    VastaaPoista