2009-12-02

It's hard to get by just upon a smile

Koneeni on todennäköisesti rikki. Ei päästä Mozillaan
enää, ja silloin kun päästi niin kokoajan kun ryhdyin
menemään jollekin sivulle ni aukes uusi ikkuna missä
näky mun Program Filesit, tai oikeestaan koko C-kansio.
En käsitä. Toivottavasti se korjaus ei maksa paljoa,
meillä on talous muutenkin suht tiukilla nyt...
Enkä halua olla ylimääräseksi vaivaksi meille.

Huomenna vapautus ensimmäiseltä tunnilta,
käyn terveyskeskuksen puolella hoitamassa jut-
tuja. Haluan äidin mukaan, vaikken tiedä haluanko
sitä sinne itse huoneeseen. Odotushuoneeseen
ainakin, mä tarviin jonkun jolle valittaa sen jälkeen.
Eipä ainakaan tarvitse vätystää bilsassa ja jos
menee kauemmin kuin tunti niin missaan luokan
pikkujoulutkin. Ei glögiä Annille, kiitos.

Kauheen masentavaa puhetta nytten mutta
oon oikeesti niin vittuuntunut tosta tietokonees-
ta ettei muu auta. Epäreilua, miks se on just minun
kone minkä pitää ekana posahtaa? Sooo not fair.
Yritän kuitenkin nyt puhua vähän neutraalimmin,
vitutuksesta huolimatta. Tänään siis oli mulla
kaksi koetta, englanti ja äikkä. Kumpainenkin
meni ihan hyvin, en mitään isoja virheitä tehnyt
tietääkseni kummassakaan. En uskalla sen pa-
remmin tosin kommentoida, kun yleensä sitten
petynkin kun saan paperin takasin. No, toivon
parasta :> Joulutodistukseni takia.


En koe tarpeekseni kirjoittaa enempää, äiti haluaa
varmaankin jo omalle koneelleen ja muutenkin
tulin vaan tsekkaamaan teijän uudet postaukset.
Toivottavasti minun kone saadaan kuntoon >:

1 kommentti:

  1. Tuo on kyllä tuttua että kun tuntuu omasta mielestään että kokeet menivät hyvin, kirjoitti asiaa eikä vain hutiloinut muttei kuitenkaan voi sanoa varmasti että menikö hyvin, itselläni kun en kerran päässyt koetta edes läpi ja odotin kasia...Ehkä arvostelukykyni on huono.

    Kyllä tuo koneesi varmasti kuntoon saadaan. (:

    VastaaPoista