2010-01-24

I'm easy like sunday morning

Sunnuntait on oikeesti ehkä turhimpia päiviä ikinä. Sillon ankstii
aina sitä miten pitäs nousta kouluun huomenna ja miten ei oo
mitään tekemistä ku kavereitakaan enää voi yöksi kutsua eikä
leffailtaa pitää ellei tosiaan tahdo olla koulussa ihan naattina. 
Okei, mun sunnuntaipäiväni ei sentään oo ollu IHAN näin kär-
jistetty, heräsin aikasin ja kävin siskon kanssa hiihtämässä,
siivoilin vaatekaappia liian suuriksi jääneistä vaatteista (ja 
totesin että tarviin yhä lisää käyttöpaitoja ja -housuja), söin
älyttömän hyvää kalaa, tein läksyt ja pistin muutenkin huomisen
tavarat kuntoon kun joudun olemaan koko päivän kaupungis-
sa. Ei siis ihan niin turha päivä mitä yleensä :)

 

Ekaa kertaa hiihdin tänä talvena muuten, oon niin unohtanu
miten kivaa se onkaan! Aluks oli hirmu kylmä vaikka olin nii
hyvin pukeutunu että eskimokin kalpenis mun rinnalla mut vähän
aikaa ku siinä hiihteli ni alko tulemaa sopivan lämmin, kotiin 
päästessä oli jo kuuma. Ja urheilun jälkeen on aina ihan mah-
tava olo, melkeen lupauduin jo menemään kuutamohiihtoon 
ens viikonloppuna tai vähintäänki sarjahiihtokilpailuihin, joita
toi urheiluseura täälläpäin järjestää :d Voisin kyl ihan oikeesti
osallistua, hiihto on jänskää eikä tunnu yhtään niin raskaalle
mitä se voipi oikeesti olla. Pulkkamäkeenki teki tänään mieli
mutku asetin kaks vaihtoehtoa Annalle ni latu kutsui, ehkä
ens viikolla mennään sitte pulkkaileenki jossain vaiheessa :>



Huomenna tosiaan ei näy koneella niin paljoa, kaheksan jälkeen
vasta kotio ja olettaisin melkee olevani sillon jo niin väsyny
etten ees jaksa olla kauaa koneella jos ollenkaan. Tiistaina voin
tulla kertomaa kuinka hienosti pärjäsin liikkatunnilla kun meil
on curlingia o.o Hienosti pökkään kaikki viholliskivet sieltä pe-
sästä pois ja mun taidoilla se oma kivi jää just eikä melkeen
siihen keskelle. Saadaan kans sellanen hieno lettu mikä lai-
tetaan jalkaan et pystyy heittämään siel liukkaalla♥ Samana
päivänä taitaapi muutes olla matikan koe ellen väärin muistele.
Noo, kyllä mä handlaan senki ku ei hirveesti tuota tuskaa
jotkut lineaariset tmv funktiot tai sellaset.

Loppuun hieno tämmöinen jäniskevennyksen ta-
painen, jolle nauroin silmät päästäni♥ (lol voiks 
noin edes sanoa, nauraa silmät päästänsä, vatevör)



Peeäs, mietin tosi kauan kirjotetaanko sunday SONday vai just niinku
SUNday... Ei oo oikeen mun päiväni tämä D:

3 kommenttia:

  1. Voi vidura munki pitää lähteä hiihtään :---D Lupasin kyllä syksyllä että tänä vuonna käyn AINAKI kerran hiihtämässä ko viime vuonna en kertaakaan ja joskus hiihdin paljonki. Ah kiitos kun muistutit että ihmiset ruukaa käyä niinkö hiihtämässäki ^^

    VastaaPoista
  2. Joo voi vitsit mulla tuli kyllä kauhea himo lähteä hiihtään :D Varsinki ku joku kerranki puhuu hiihdosta positiivisena kokemuksena :D isän positiivisia kokemuksia ei lasketa kun se ny on semmonen urheiluhullu. Varmaan nauraa ku meen kyseleen siltä tässä joku päivä mun jalkoihin sopivia monoja :--P

    Hymmhymm. Jussin kanssa oon henkaillut kohta kolme vuotta kun meidän "juttu" alko minun vanhojenjatkoilta :D Mutta virallisesti ollaan oltu kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta tarkasti laskettuna :)

    VastaaPoista
  3. No varmaan isä mun kanssa hiihtään suostuis :---D Mun etanavauhti ja sen treenausohjelma ei oikeen käy yksiin :P Mut Jussi on onneks lupautunu lähteen mun kanssa, en yksin uskaltaiskaan ku pelkään aivan tajuttomasti poroja ja muita elukoita (lue: poroja ja pelkästään poroja). haha.

    Niin ja mua melkein hirvittää ku en oo koskaan ajatellu näin nuorena pystyväni seurustelemaan näin pitkän aikaa :o mut en valita ku meillä menee kumminki hyvin :) joskus tosin oon kateellinen niille jotka EI seurustele. :D ärsyttää vaan ku kaikki odottaa että mentäis jo kihloihin ja naimisiin. :D:D:D:D

    VastaaPoista