2010-06-21

There's beauty in the breakdown




Viime päivien aikana tuli ihan älyttömästi uusia lukijanaamoja
lissää o.o I'm flattered. Vau...

Mut mitäs. Duunit tehty ja jalkapalloakin kävin ilosena potkimassa,
nyt Emma on meillä ja saatetaan ehkä kattoa se 40 vee ja neit-
syt. Okei, lupaan ainakin vilkasta - usein nää leffojen kattomiset
menee mulla silleen, että oon samalla koneella ja joko vaan
surffailen taikka pelaan Simsiä ni aina se elokuva jää jotensaki
vähemmälle huomiolle enkä lopussa muista juonesta mitään. Miun keskittymistalentti ei vaan riitä elokuviin kotona 8D Elokuva-
teatterit on sitte asia erikseen, siellä ei oo aktiviteetteja.

Parin viime päivän aikana on ollu vähän normaalia epämää-
räsempi olo kaikin puolin, enkä tiiä miten se nyt yhtäkkiä sil-
leen. Olo on lihavin ikinä ja vaikka mä tiiän ettei se VOI olla
totta, niin silti kaikki on niin paljon hoikempia ja kauniimpia.
Tää on väliaikaista, tiiän - auttaa itseasiassa huomattavasti,
kun tiedostaa ettei sama voi jatkua ikuisuuksia. Tuntuu vaan
tällä hetkellä aika hemsvetin kauheelta. Itseasiassa tiiän ehkä
yhden syyn, miks tää ittensä peilistä näkeminen heittelee näinki
rajusti (siis mun vittumaisen ja vääristyneen mieleni lisäksi siis).
En oo päässy salille koko kesänä ja niin tyhmältä kuin se tälla-
sen liikunnallisesti kokemattoman maamursun suusta kuulos-
taakin, niin se ketuttaa ja isosti :d Mulla on pitkään ollu kau-
heet kompleksit itteni kanssa, kun oon halunnu lähteä muttei
se oo ollut mahdollista kyytien/töiden takia. Ei äiti tuhlais ben-
saa miun kuntosaliharrastukseen, ehei. Oon itseasiassa aja-
tellut alottaa Turussa treenaamaan ihan kunnolla :) Kerrankin
kun oon löytäny harrastuksen, jota jaksaa tahkota pitempään
kuin sen pari ekaa viikkoa. Kropassa näkee ne oman työn tulokset-
kin semiäkkiä ja kehitystä tapahtuu koko ajan, mikä tekee
hommasta mielekästä. Saa nähdä, miten pystyn sumpliin noi
menot opiskelun ja salin ympärillä niin, että kumpikin kuitenki
sujuis... Eiköhä se onnistu - siitähän se on kiinni, et miten
jaksaa panostaa ^^ Enkä ajatellu lukiossa enää pitää niin
tiukkaa ja ehdotonta linjaa, mitä pidin yläasteella. Siinä 
hajois vaan oma pää.

Turusta puheenollen, huomenna lähetään aikaseen sinnepäin
ja tehään kurssivalinnat, käydään kyselemässä tarkemmat 
detaljit vuokrakämpästä ja sitte äiskä lupas, että kävästään
Ruohonjuuressa! Oon aina halunnu sinne, mun sisäinen ekohip-
pi huutaa hoosiannaa♥ (ja todennäkösesti joutuu pulittamaan
isoja rahoja pienestä pussista) Pikavisiitiksi se tosin vaan jää, 
sillä yheltä pitää olla äiskän työpaikalla eli tällä kertaa poi-
kaleirillä Tammiossa. Mua on kuulemma ootettu siellä :E God
knows why... Yks jäbyli tahtoo kuulemma viiä mut kahvillekin.
Enkä edes tunne ko. tyyppiä, koskaan tavannukkaan. HEELP!

Juhannussuunnitelmia on nyt aika moneen lähtöön, mut iso
osa niistä tosiaan kaatuu juhlijoiden vähyyteen, niin todnäk
tulen jäämään Pyhämaahan Katariinan, Kirsin, Annan ja Emman
kanssa - ei siin mitään, takuulla kiva ja vaihteeks erilainen ju-
hannus kun ei oo kaupunskissa pailut vaan mökillä ^^ Sitä
perinteistä juhannussaunaa ja -grillailua siis tiedossa, mm♥

Aivan kohta siirryn pelaamaan Crash Bandicootia armaan sisa-
reni kanssa : > Mutta ensin! Miulla oli vielä jotain sydämellä, 
nimittäin hiukan pohdintaa tästä blogihöskästä ja kommenteis-
ta. On vähintäänki okei, että kommentoidaan - se on jopa suo-
tavaa, herranjestas! - mut silti harkitsen vakavalla naamalla anonyymikommentoinnin estämistä. Minuu suorastaan veetut-
taa, etten tiedä kuka kommentoi, oli kommentit sitte positii-
visia tai negatiivisia. Annan asian kuiteskin olla nyt vielä, jos
alkaa nakertamaan viel enemmän ni sitte kyllä lähteepi kom-
mentointi ainoastaan nimimerkillä ^^ Sitä siis odotellessa,
nyt ownaamaan kaikki pahikset mun hc-pleikkakyvyilläni,
juhannuksia! (ellen ennemmin eksy kirjottelemaan, 
epäilen tätä mahdollisuutta hyvin suuresti)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti