2010-08-03

Se kesä siis oli viimeinen


 Edellispäivän grillipailut aka minun "läksiäiset" suju mallikkaas-
ti ja turhia herkistelemättä. Nuo oli tehny mulle sellasen valoku-
va-albumin, johon kuulemma aikoo vielä kirjottaa niiden meistä
otettujen kuvien viereen kaikennäköstä ihanaa. Tuitui.
 
Ja SITTEN se eilinen... Emman piti tulla meille vaan yöksi, aiko-
muksena viettää chilli tyttöjen ilta. Sitte yhtäkkiä nää laittaa
Annan kanssa mulle huivin silmien eteen ja kertoo, että nyt 
mennään?! Ja eiku ulos ja sateeseen kävelemään. Naureskeli
koko matkan siinä kun en ollu siellä grillaillessa edes hoksan-
nut, että tällasta tulis tapahtumaan. Kuulemma oli lipsahduksia
kuulunu yhdeltä sun toiselta sinä päivänä. Totesin vaan että
tästähän sen huomaa miten paljon teitä yleensä kuuntelen :D
Kävelymatkan jälkeen eessä oli kostea sokkoajelu skootterilla
ja pysähtyessä mulla ei ollu mitään käryä, mihin nää oli mut
vienyt. Otin huivin silmiltä ja... Siel oli minun LÄKSIÄISET :(
Päädyttiin siis Jurmon möksälle illanviettoon, porukat oli suun-
nitellu tätä kuulemma pitkään ja hankkinu yhteistoimin kaik-
ki ruuat, leffat sunmuut sinne. Meinas jääkuningattaren po-
ker face pettää kyllä, mutten onneks itkenyt. Mieli teki kyllä.
Mulla on ihania ystäviä, siitä ei oo epäilystäkään.

Tänään sitte väsyttää ja sormi on pipinä leipäveitsellä värkätyn 
verivalan vuoksi mut se on pientä kaiken rinnalla. Arvostus nous 
taas jokasta kohtaan eilisen jälkeen, ilmeisesti en ookkaan niin 
paska ystävä kuin vois ehkä olettaa. Äh, nyt ihan varmana tulee
itku kun tällain herkistelen blogiin D: Siitä on kauan, kun oon
viimeks sitäkään tehny joten tervetulluttahan se olis.


Tää kesä on ollu parhautta. Aika siirtyy eteenpäin pikku-
hiljaa ja sanoo heipat kaikille. Pirusti jäi käteen näistä kuu-
kausista ja toivon mukaa jää tulevistakin. Syksyä ootellen♥

3 kommenttia:

  1. Verivala on jotain ihan ainutlaatuista, varsinkin kun sen tekee tärkeän henkilön kanssa. :) Itsekin olen sellaisen tehnyt joitakin vuosia sitten, henkilön kanssa jonka kanssa välitkin meni hetkeksi poikki, mutta nyt ollaan taas yhteyksissä. Joten kyllä sen todellisen ystävän kansa kestää kaikenlaista.

    VastaaPoista
  2. Laura: Verivala on :) Se on yks hienoimpia tapoja osoittaa ikuista ystävyyttä (sanojen lisäksi).

    nsos: Kiitos! n.n

    VastaaPoista