2011-02-22

Oho

 
 
"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille 
upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liit-
tyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, 
jotka mielestään sen ansaitsevat."
 
Gorgeous blogger, minäkö? Apua! Kiitos tuhannesti ihanalle
Frida-keijukaiselle, joka tunnustuksen välitti! Olet ihana♥
Ja sitten velvollisuuksiin, eli kysymykset (joihin oli yllättä-
vän vaikea löytää vastausta, joten älkää kummaksuko):

Milloin aloitit blogisi?
- Tarkistaa blogin etusivulta... Kesäkuussa 2009, eli
nyt ollaan kirjoiteltu enemmän tai vähemmän aktiivina
kivasti yli puolitoista vuotta. Ennen mulla oli blogi Vuo-
datuksen puolella, mutta se oli sitä köh-villiä-aikaa-köh,
niin en edes noloudeltani kehtaa linkittää sitä.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
- Kirjoitan kaikesta elämääni liittyvästä. Mulla vaihtelee
hyvät ja huonot päivät ihan koko ajan, joten täältäkin
löytyy ties minkä näköisiä tekstejä. Pidän blogin jatkos-
sakin avoimena ihan kaikille postauksille, koska täähän
on minun tapani ilmaista itseäni ja tuoda julki ajatuksiani.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
- Öö. Koska minä kirjoitan sitä? Blogista löytyy vain minua.
En sen syvällisemmin edes viitsi pohtia. Tää on minä.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
- Kirjoittamalla saan selkeyttä ajatuksiini, ja olen ratkaissut
niin monet ongelmat kirjoittamalla ne ensin ylös ja keksi-
mällä siten itse ratkaisun, että hulluhan olisin jollen jatkaisi.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
- Tarvitsisin inspiraatiota kuville, tää on kamalan tylsää
vain höpistä ja bongata kuvia tekstien väriksi jostain Google
Imagesista... Lisäksi tarttisin kyllä uuden kamerankin, mutta
päällimmäisenä parannuksena näkisin sen kuvainspiraation.

Ja koska sama tunnustus on liikkunut niin monessa luke-
massani blogissa, en aio jakaa tätä eteenpäin. Tai aion
periaatteessa, sillä jok'ikinen blogi, jonne olen omalla ni-
melläni lukijoitunut, ansaitsee tämän :) En mä teitä muu-
ten lukisi, ellette olisi Gorgeous bloggereita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti