2011-06-02

Ei heinälatoromantiikkaa ollut tarkoituskaan meistä tullakaan

Ja siis minähän en kuuntele Kaija Koota ikinä...!

Pitkästä aikaa. Mun on pitänyt kirjoitella tänne jo pitkään, mutta koko viikko ja sitä edeltävät päivät ovat olleet todella stressaavia, enkä sitten ole saanut aikaiseksi tulla purkamaan mitään tänne - eikä enää edes ole sen suurempaa tarvetta purkaa mitään, sillä asiat tuntuvat olevan jo vähän paremmalla mallilla. Sain yhteyden vanhaan fysioterapeuttiini ja alan käymään hänen luonaan taas ainakin kesän ajan, ja koulun loppuessa tippuu ne viimeisetkin painetta aiheuttavat asiat harteilta niin elämä on kaikin puolin tasaisemmalla pohjalla taas. Sainpas tuon kuulostamaan vakavalta... Kyllä mä ihan kunnossa olen :D Tässä nyt vaan on ollut kaikennäköstä personal issueta ja vähän kaveriongelmiakin, mutta ei niistä sen enempää. En viitsi ruveta valittamaan kaverisuhteideni tällä hetkellä huonosta jamasta, sillä käytännössä olen ne puoliksi aiheuttanut itse kaikella säätämiselläni, mutta ei silti voi sanoa, että syy on kokonaan minun. Jotain epäselvyyttä on ilmassa, ja se pitäisi selvittää, tai muuten ensi lukuvuodesta saattaa tulla aika tuskainen.



Ja mitäs muuta... No, kesäloma! Siis voi ihanaa, tätä ollaan odotettu niin kauan♥ Henkisesti stressaavan lukuvuoden jälkeen kesäloma on enemmän kuin tervetullut. Mulla on suuria suunnitelmia kesälle... Haluan tehdä niin paljon asioita, joita en ole vielä tehnyt. Haluan toteuttaa siskon kanssa perinteiset aamuyön kävelylenkit ja maantiellä makaamiset syvällisyyksiä pohtien, haluan tanssia ja valvoa ja huutaa niin paljon, että menee pää sekaisin. Haluan, haluan, haluan! Kesä taitaa sittenkin olla vuodenajoista parhain - tai ainakin silloin tunnun heräävän henkiin raskaan vuoden päätteeksi ja olo on kuin uudestisyntyneellä. Odotan innolla, mitä kaikkea löydänkään itsestäni tulevien kuukausien aikana...

Mulla on mielessä yksi postaus, jonka haluan jakaa teidän kanssanne tässä lähiaikoina mikäli saan sen vain kirjoitettua muistin perukoilta puhtaaksi. Until then, hyvää kesää teille kaikille!

2 kommenttia:

  1. Tiedän NIIn ton tunteen, voi Että mä odotin aina kesää, sitä ajatteli olevansa jotenkin enempi elossa...
    Nykyisin menee jo muutkin vuodenajat, onneksi :D

    Ihanaa kesää kaunokainen, toivottavasti törmäillään!

    VastaaPoista
  2. Mun pitää imeä sun lifestyleblogista inspiraatiota elää läpi syksyn, talven, kesänkin samalla asenteella :)

    Kiitos samoin, sitä toivotaan täälläkin!

    VastaaPoista