2012-04-20

Hyi, mikä viikko

Mä oon niin kuollut! Thank God it's weekend, en olisi jaksanut yhtään pidempään tätä kouluun-treeneihin-ajotunnille-teoriaan-kotiin vasta kahdeksalta-systeemiä. Siihen kun ympätään vielä pari illalla juotua kahvikuppia, tarve tarkistaa uudet viestit netistä vielä myöhään illalla ja se, että herätys tosiaan on ollut tällä viikolla joka aamu kello 5:30 niin on sanomattakin selvää, että ei oikein luista sit mikhään. Valivali.

Jotain hyvää sentään, nimittäin vettä ja venyttelyä. Ensimmäistä on juotu tarpeeksi ja toista on tehty tarpeeksi, kiitos maanantain hathajoogan ja pienen panostuksen salitreenien loppuverkkoihin tällä viikolla. Salilla on treenattu kolmesti ja sen lisäksi sähelsin yhden juoksulenkin (40min) maanantaina ja tunnin lentopallon tiistaina. Tänään olisi vielä tarkoitus käydä salilla, jahka ensin käyn ajotunnilla, työhaastattelussa jne...

Jaa niin, olenkohan muistanut mainita, että sain kesätyöpaikan kaupasta? Musta tulee kaupantäti! Ehanaa!

Mutsi osti eilen KOLME 440g suklaakonvehtirasiaa tarjouksesta, 2€ per rasia. Ei toki kuumota maistella niitä, kun oon jo hyvällä tiellä suklaa-addiktioon muutenkin. Ihan oikeasti, olen elänyt tämän viikon lähes kokonaan suklaalla. En tiedä miksi, tiedän ettei se oo terveellistä ja ettei se suklaa syömällä maailmasta lopu, mutta mä halusin suklaata ja sit mä söin suklaata. Musta se on helt okej jos ja kun ei mene överiksi, ja mulla ei oo mennyt. Proteiinia siitä kyllä saa hakemalla hakea ja tämän perjantain olenkin jo aloittanut vähän siivommin ja asialinjalla, mutten uskalla luvata etteikö suklaata menisi tänäänkin... Se vaan on niin hyvää!


Sain Octavialta ihanan tunnustuksen, kiitos mussu! ♥

Nyt lähden täyttämään vesipullon, että pääsen joskus kouluun asti! Heimoi ja ihanaa viikonloppua, nukkukaa paljon ja tehkää itsenne onnelliseksi :)

Ps. En diggaa tästä uudesta Bloggerista. Period.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti