2011-11-17

Urheilija ei tervettä päivää näe

Näin mulle sanottiin eilen. Luulen, että sanonta pitää paikkansa...


Lentopallokin rakastaa mua. Suudellaanko, rakkaani? (Ps. Nää on sit mustelmia, jotka sain tiistain palloilussa hihalyöntejä "tehdessäni". Mua siis ei ole tartuttu väkivalloin ranteesta, raahattu roskiksen taakse ja... Niin). Varpaista mun on ehkä turha ottaa kuvaa, mutta nekin kohtasi damagea pallonnostoyrityksen myötä taipuessaan semipahasti alaspäin. Ei se lyönti näyttänyt tulevan niin kovaa! Eikä mulla tietenkään ole kenkiä, mitä mä niillä! En yhtään mitään. Wannabet ja snobit ne kengillä kor... *köh* Förlåt mig!

Juoksentelut jatkuvat suloisen epätasaiseen tahtiin, maksimimatka tällä hetkellä juostuna on 5,7km. Tavoitteellisesti tuskin on vielä järkeä alkaa treenaamaan jos aion vasta kesällä olla siinä alle tunti/10km vauhdissa eli karkeasti <6min/km-tahdissa. Nyt vaan painan menemään mustia jäitä vältellen vaaleanpunaisen otsalamppuni kera täällä hevonpeessä niin että naapuritkin kuulee, kuka siellä menee. Niin notta havuja, saatana!

Eilen yöllä surffailin unettomuuttani H&M-saitilla enkä voinut vastustaa klikkailua...



Hehe. Söpö kollaasi. Mut toi vasemmanpuoleinen mekko on söps! (Ja oikealla on bikinit, ei rintsikat). Lisäksi tilasin yhden basic-neuleen, jossa on taskut. Jotenkin olen mieltynyt kultaan ja yleensäkin luonnonläheisyyteen näissä vaatteissani tällä hetkellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti